Nu-i asa ca produsele Apple se vind bine pentru ca firma din Cupertino baga bani in marketing?
Un grafic interesant ne arata citi bani baga fiecare mare companie in marketing. Sa luam de exemplu… Samsung.
Nu-i asa ca produsele Apple se vind bine pentru ca firma din Cupertino baga bani in marketing?
Un grafic interesant ne arata citi bani baga fiecare mare companie in marketing. Sa luam de exemplu… Samsung.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
© boio.ro - 2006 - 2024 | Toate drepturile rezervate
Competitorii investesc mai mult in marketing, nu inseamna neparat ca o fac si eficient :) Degeaba investesti banii in filmulete care mai mult iti atrag antipatia. Parca Microsoft si-a retras un filmulet cu “o reclama” anul asta, nu?
Eu sunt fan Apple 100%, dar in cazul asta graficul trebuie privit si altfel…
Samsung Electronics are costuri de pulbicitate aprox de 4 ori mai mare ca dar produse de 100 de ori mai multe ca Apple. Fiecare produs are nevoie de o anumita prezentare, iar publiciatea nu inseamna doar tv. Asa ca, pe undeva, acele cheltuieli sunt justificate. Pe de alta parte, Coca Cola nu ar mai avea nevoie de niciun fel de publicitate… oricum ei vand mult (chiar daca eu nu ma numar printre cumparatori) … toata lumea a auzit de ei, dar un BRAND respectabil, trebuie si intretinut, nu doar promovat.
@joe scopul publicitatii este acela de a ti se intiparii ceva in memorie… ca e ceva sipatic sau antipatic, te face sa il mentionezi… asa ca scopl a fost atins ;)
@Lucian: M-am gandit si a asta si mi-am dat seama ca nu este asa.
Cind ai vazut ultima data o reclama la altceva in afara de ultimul model de Samsung Galaxy S4 sau ce mai e curent la ei acum? Nici macar o reclama la Samsung Smart TV-uri nu am vazut sau pt tabletele lor.
Pe de alta parte, cind ai vazut ultima data o reclama la altceva decit iPhone sau iPad?
Banii aia multi de reclama se duc la telefoane si cam atit. Samsung nu a bagat bagat bani numai in reclama fizica – acel video difuzat la tv, ci si in altfel de reclame. Vezi clipul ASTA.