Începând de astăzi, 2 iunie 2022, Xiaomi deschide prima linie telefonică oficială de suport tehnic dedicată utilizatorilor din România.
Pentru a le oferi suport tehnic utilizatorilor de produse Xiaomi oficial disponibile în România și pentru a asigura un grad de satisfacție crescut al acestora, hotline-ul Xiaomi va avea program de luni până sâmbătă, în intervalul orar 10:00 – 19:00. Obiectivele principale ale acestei linii sunt suportul în rezolvarea problemelor tehnice, programarea în service, verificarea statusului reparației și înregistrarea potențialelor plângeri.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
OPPO, lider mondial din domeniul tehnologiei, a anunțat astăzi lansarea în România a noii serii OPPO Reno4, incluzând modelele Reno4 Pro, Reno4 Lite si Reno4 Z. Cu ocazia prezentării noii […]
Ministerul Mediului a anunțat că ordinul comun care reglementează acordarea de numere de înmatriculare cu litere și cifre de culoare verde a fost publicat în Monitorul Oficial. Astfel, conform Ordinului […]
evoMAG estimează pentru anul acesta o creştere de peste 25% a pieței locale de echipamente electronice recondiționate (refurbished). Motivele principale pentru creșterea vânzărilor de astfel de produse țin de prețul […]
Be the first to comment