xerox rebranding

xerox isi schimba imaginea dupa 40 ani. noua sigla e ceva intre cea de la xbox combinata cu putin sony-ericsson. nu-ti ramane in minte neaparat.

in romania, si nu numai, xerox a devenit cuvint. stim cu totii ca ne duceam sa xeroxam cursurile de la “istoria contemporana”. un nume ramas in cultura populara e mai important decit o sigla transformata din 2d in 3d. iar atunci cind cheltuiesti pe ea zeci de mii de dolari, parca nu merita..

ma gandesc cit de repede se va schimba sigla xerox care e maaare, pe geamul unui chiosc de pe linga sala sporturilor din constanta.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

4 Comments

  1. Mie mi se pare o combinaţie de Vodafone cu Xbox. Şi e la fel de insipidă ca şi noua siglă at&t. Or avea acelaşi autor?

  2. Numele de XEROX in sine e un brand. Cand vezi logoul asta pe care scrie XEROX stii despre cine/ce e vorba. Cred ca rebranduirea asta nu se vrea decat un pas inainte pe care cred ca xerox vrea sa-l faca.

    My two cents.. :)

  3. Daa.. e un brand dar multi o sa se gandeasca un pic cand o sa ia contact cu el… si o sa-si zica in minte: “e cumva vreun fake ?”

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*