VTEX, platforma enterprise de comerț digital dedicată atât brandurilor B2C, cât și B2B, a fost numită lider în noul raport IDC MarketScape: Worldwide B2B Digital Commerce Applications for MidMarket Growth 2023–2024 Vendor Assessment.
Raportul IDC MarketScape recunoaște statutul de lider al VTEX în comerțul digital B2B, pe baza următoarelor puncte forte:
Abordarea unificată a comerțului: Comerțul unificat este o noțiune cu multiple definiții. VTEX poate acoperi în mod competent fiecare abordare – B2B, B2C, B2X, omnichannel (comerț cu amănuntul și comerț digital), comerț bazat pe experiențe directe (live shopping, comerț conversațional și cumpărături ghidate) și marketplace – fie direct, fie prin integrări API.
Prietenos pentru dezvoltatori: VTEX este un jucător cheie în MACH Alliance, susținând arhitectura de comerț MACH. Alinierea VTEX la aceste principii poziționează compania drept o alegere bună pentru companiile ce au nevoie de soluții de comerț digital care să ofere flexibilitate și scalabilitate.
Platformă de dezvoltare fără server: VTEX IO este o platformă cuprinzătoare low-code, care permite dezvoltarea și extinderea rapidă a soluțiilor de comerț digital.
Capabilități native de marketplace și OMS: VTEX oferă module OMS și marketplace native care permit comercianților să opereze propriile marketplace-uri și să își extindă canalele de vânzare în magazinele altor retaileri.
“În domeniul operațiunilor B2B, companiile recunosc din ce în ce mai mult VTEX ca pe o forță transformatoare. Platforma noastră nu servește doar ca front-end al ERP-ului lor, armonizând canalele de vânzare, dar funcționează și ca un instrument versatil și personalizabil, optimizând arhitectura pentru o eficiență mai mare a businessului și a operațiunilor IT. Peisajul comerțului B2B s-a schimbat, aproximativ 80% dintre cumpărătorii B2B preferând acum canalele digitale. În lumina acestor așteptări în continuă evoluție, companiile caută echilibrul ideal între serviciile de comerț B2B standard și aplicații personalizate. VTEX este soluția de neegalat, perfect poziționată pentru a oferi exact acest lucru”, a declarat Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer (CRO) la VTEX.
B2B, la fel de simplu ca DTC
VTEX a mers dincolo de simplificarea comerțului pentru a transforma peisajul B2B. Pornind de la aproape două decenii de succese DTC, platforma enterprise oferă o soluție B2B care se bazează pe acest fundament, având capabilități adaptate pentru a răspunde diferitelor provocări cu care se confruntă comercianții B2B. Aceste capabilități simplifică procesul de cumpărare, oferind posibilitatea companiilor să-și aprovizioneze inventarul rapid și să se integreze fără probleme cu ERP, CRM și alte sisteme de producție.
Pierce Manufacturing Inc. aplică o mentalitate B2C în mediul B2B
VTEX sprijină peste 2.600 de clienți, cu peste 3.400 de magazine online active în 38 de țări. Portofoliul de clienți globali B2B al companiei include nume notabile precum Colgate, Pierce Manufacturing și Stanley Black & Decker.
Pierce Manufacturing Inc., o subsidiară a Oshkosh Corporation (NYSE: OSK), și un lider în fabricarea de aparate de incendiu personalizate de ultimă generație, în parteneriat cu VTEX și cu furnizorul de servicii comerciale Echidna, au dezvoltat cu succes o platformă modernă cu piese de schimb aftermarket pentru a deservi rețeaua de dealeri Pierce Manufacturing. Folosind capabilitățile VTEX, inițiativa a avut ca scop să eficientizeze procesul de achiziție al cumpărătorului și să lanseze platforma de comerț digital B2B.
“Cu arhitectura modulară a VTEX, avem un portal pentru utilizatori, un catalog electronic de piese, un sistem de management al conținutului, funcționalități de microsite și multe altele. Acest lucru ne permite să gestionăm un singur site în loc de mai multe, creând o experiență perfectă pentru clienți”, said Kaela Kucera, Ecommerce Manager, Pierce Manufacturing Inc.
Be the first to comment