VTEX a fost numită “Major Player” în IDC MarketScape, unul dintre cele mai importante rapoarte de evaluare a furnizorilor de platforme de ecommerce din întreaga lume

FOTO Confident PR

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, a fost numită “Major Player” în IDC MarketScape: Worldwide Retail Commerce Platform Software Providers 2023 Vendor Assessment, unul dintre cele mai importante rapoarte de evaluare a furnizorilor de soluții software în ecommerce, marcând prima apariție a companiei în acest raport.

Potrivit raportului IDC MarketScape, dintre furnizorii evaluați, VTEX demonstrează expertiză în sectorul de retail, având servicii și modele de platformă multichannel performante, precum și soluții moderne care atrag consumatorul, cum ar fi Comerțul Conversațional și Livestream Shopping.

“Brandurile se confruntă cu o piață de retail plină de provocări și în continuă evoluție, alături de o perspectivă economică incertă, fiind un moment critic pentru acestea în alegerea partenerilor care pot asigura libertate în gestionarea operațiunilor în platforma de ecommerce și o arhitectură ușor de întreținut. Oamenii cheie din companii, în funcția de CEO sau CIO, urmăresc simplificarea operațiunilor de business, preferând să testeze produsul software decât să-l dezvolte. Time to market este elementul cheie pe o piață competitivă, iar o abordare sustenabilă este ceea ce face diferența. Suntem extrem de entuziasmați să fim incluși în raportul de evaluare a furnizorilor IDC MarketScape din acest an, fiind o recunoaștere importantă a activității noastre”, declară Prakash Gurumoorthy, General Manager VTEX – EMEA & APAC.

Datorită capabilităților performante și funcționalităților moderne ale platformei, VTEX a ajuns la peste 2.600 de clienți, printre care companii ca Motorola, Whirlpool și Hearst, cu peste 3.400 de magazine online active în 38 de țări.

“Capacitatea VTEX de a unifica experiențele pentru comercianți în diferite canale și de a crea oportunități captivante între branduri și consumatori a contribuit la numirea companiei drept ‘Major Player’ în raportul IDC MarketScape. Acest accent pe experiența clienților ajută VTEX să creeze interacțiuni semnificative între branduri și clienți”, afirmă Ornella Urso, Research Manager la IDC.

Potrivit IDC MarketScape, din perspectiva experienței clienților, VTEX are expertiză în integrarea experiențelor în mai multe canale, inclusiv digitale, fizice, sociale, platforme de chat și altele, și își îmbunătățește în mod constant capacitățile native pentru a oferi o experiență deosebită seller-ilor în marketplace-urile care folosesc soluțiile VTEX, în special privind procesul de listare în marketplace, gestionarea vânzătorilor și gestionarea promoțiilor.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*