Vrei Comunicatul tău pe boio.ro? E GRATIS dacă respecți câteva reguli de bun simț

Comunicate de Presă pe boio.ro
Comunicate de Presă pe boio.ro

Am pretenția că știu ce e acela un comunicat de presă, ce-l face să fie bine scris sau nu și care sunt regulile de bază pentru scrierea unuia. De ce zic asta?

  1. Una dintre activitățile Agenției de Marketing CityDigital este să facem și să distribuim Comunicate de Presă pentru clienții noștri. Evident, sunt comunicate de presă scrise corect, transmise către mass-media locală și națională și publicate apoi de marile publicații.
  2. Ca jurnalist, în 21+ ani de presă am primit cel puțin 110.000 Comunicate de Presă. 60% erau prost scrise, dar o să vorbesc despre asta cu altă ocazie.

Mi-am propus, de ceva vreme, să public pe boio.ro și Comunicate de Presă. Le vezi marcate ca atare. Nu sunt reclame plătite, ba chiar publicarea lor este gratuită. De ce fac asta? Pentru că primesc multe comunicate în fiecare zi și unele chiar prezintă informații interesante pentru mine sau pentru cititorii boio.ro. Nu public orice, ci le sortez bine de tot în așa fel încât să se potrivească și cu pasiunile mele și cu profilul cititorului de pe blog.

Cum se scrie un Comunicat de Presă bun

Așadar, dacă ai informații care crezi că pot fi publicate pe boio.ro, te invit să le trimiți pe adresa: contact [at] boio.ro. Publicarea lor este GRATUITĂ. Am și câteva reguli de bun simț pentru Agențiile de PR sau Companiile care emit aceste comunicate:

  • Să fie scrise corect gramatical.
  • Să arate a Comunicat de Presă, nu a compunere de clasa a 4-a. Nu le corectez și dacă nu sunt OK, nu le public.
    – Să răspundă la întrebările: Cine, ce, unde, când, cum și de ce?
    – Să aducă informații despre un eveniment care tocmai s-a încheiat sau care are loc, nu despre ceva ce s-a întâmplat acum 2-3 săptămâni.
    – Să fie un text original
    – să fie scris la persoana a 3-a, NU la Persoana 1-a.
  • Să aibă și citate ale unei persoane / reprezentant al companiei/instituției, acolo unde este cazul.
  • Să fie scrise cu diacritice, în limba română.
  • Să fie însoțite de cel puțin o fotografie care să ilustreze informația. Nu un infografic sau afiș/banner.
    – Poate fi o fotografie a omului citat.
    – Fotografia trebuie să fie orizontală și să nu aibă niciun fel de grafică, texte, logo-uri sau alte elemente pe ea, ci să reprezinte ceva legat de eveniment.
    – Fotografia să fie una dreaptă, nu înclinată, făcută cu telefonul pe ascuns.
    – Entitatea care emite fotografia trebuie să aibă drepturile de autor pentru aceasta și acceptul celor care apar în fotografie.
    – Regulile legate de fotografie pot să determine sau nu publicarea acestui comunicat.
  • Comunicatele apar fără link-uri pe boio.ro pentru că nu facem SEO. Dar putem să discutăm și apariția unor link-uri, contra-cost.
  • Să fie din sfera subiectelor abordate pe boio.ro: tehnologie, gadgets, social media, travel, evenimente, conferințe, târguri, antreprenoriat și StartUps.

Vizibilitate maximă pentru Comunicatele de Presă

Așa arată secțiunea de Comunicate de Presă pe boio.ro și, de azi, le vezi și pe Sidebar, pe fiecare pagină, ceea ce îți asigură o vizibilitate maximă. E nevoie să mai spun că articolele de pe boio.ro sunt distribuite pe mai multe pagini de Facebook ale Trustului Media CityDigital care totalizează aproape Peste 100.000 de followers?

Știu că articolul acesta este pentru Agențiile de PR. Tu, ca și cititor de boio.ro, poți să extragi din el două elemente:

  • Cum se scrie corect un comunicat de presă (vom mai discuta despre asta, pe viitor)
  • Pe boio.ro vei vedea doar Comunicate de Presă interesante :)

Apropo, dacă ai o Companie și nu colaborezi cu o Agenție de PR care să îți scrie Comunicate de Presă bune și să se ocupe și de distribuirea lor, publicarea și monitorizare media, îți recomand Agenția CityDigital.

Ai Comunicate de Presă din alt domeniu? Poate activezi în Turism, HoReCa, Transport sau ai acivitate în Constanța și Tulcea? Discută cu specialiștii de marketing de la CityDigital pentru o campanie media în paginile publicațiilor online din portofoliu.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

1 Trackback / Pingback

  1. Trustul Media CityDigital, alături de firmele care au proiecte pe fonduri: "Asigurăm publicarea comunicatelor de presă pentru proiecte în 6 publicații locale, regionale și naționale" | | boio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*