Stim deja cit de buni sunt angajatii de relatii Clienti ai Vodafone Romania . Dar nu credeam ca au solutii pentru orice problema.
Vali, un cititor boio.ro, ne povesteste cum i-a recomandat Vodafone sa rezolve problema lipsei Hotspot-ului pentru iPhone-ul sau: foloseste Cydia! Iata discutia lui Vali cu angajatul Vodafone:
” – Va multumesc pentru asteptare, intr-adevar Vodafone nu ofera acest serviciu pentru abonatii nostri.
– Pai cum? Eu platesc atatia bani pe un aparat si nu il pot folosi la maxim?
– Va inteleg insa noi nu oferim acest serviciu deoarece nu avem un contract pentru hotspot cu Apple.
– Pai si eu ce fac? Siti ca la alti operatori acest serviciu este disponibil?
– Da stim, insa nu va putem oferi acest serviciu. Singura solutie, neoficiala, este sa instalati Cydia, si sa folositi un program…….
– Cum??? (sar eu) Sa fac jailbreak la telefon??? Pai pierd garantia, nu pot face acest lucru si nici nu vreau sa il fac. Cum puteti sa-mi sugerati sa aplic un crack telefonului???
– Pai nu avem alta solutie momentan.
– Ok, atunci vreau sa reziliez contractul, pentru ca nu am un telefon 100% functional, pentru ca nu am fost instiintat la cumparare si pentru ca mi-ati recomandat Cydia :)
– Pai da, dar trebuie sa platiti X taxe de reziliere pentru asta.”
Oare Vodafone iti scade din urmatoarea factura pretul aplicatiei care face enable la Hotspot dupa ce o cumperi din Cydia Store?
E ca si cum ai cere antenei de pe bloc sa-ti dea posturi HD. Poti sa ai tu mama TV-urilor, atata timp cat nu esti tarifat in plus pt un serviciu pe care nu il primesti nu e nimic in neregula. Daca imi aduc eu bine aminte si Apple recomanda la un moment dat JB si unlock:
https://www.boio.ro/angajatii-apple-incurajeaza-deblocarea-si-jailbreak/
mi se pare o mare magarie din partea Vodafone Romania sa nu dea acces la HotSpot. Am contract cu ei inca 1 an jumate, apoi ma gandesc serios la Cosmote (sau poate pana atunci se vor trezi si ei la realitate)
De asta imi este mie scarba de Vodafone. Pur si simplu, prefer sa ma duc la Cosmote sa primesc servicii pentru cat platesc.
si pana la urma cine nu lasa sa folosesti hot spotul gratuit? operatorul sau apple?
Eu am contract cu orange mai un an jumate, intradevar am sunat la ei si mi-au activat hotspot, problema acuma vine pentru ca eu am abonament pantera pentru iphone la 29 € dar 10€ i platesc aiurea pentru ca nu am la mine in oras 3G dar am acasa wireless, la servici, chiar si la prieteni, partea buna am privito ca nu am cum sa consum 1Gb pe luna de la ei pentru internet si i-am rugat sa-mi activeze hotspot, macar sa-mi conectez laptopul cel putin sa dau jos un referat sau sa stau pe messenger, a fost ok cateva zile, cand zic ok zic asa..laso balta, dar dupa un timp nu a mai mers asa ca am intrat frumos la orange pe site, si ghici ce? Vor 4€ lunar pentru hotspot care merge de….mai ales ca nu am 3G, dar nu pot sa-l folosesc din optiunea abonamentului de 10€ la care traficul e limitat de 1Gb pe luna, am facut un calcul si ce a iesit..20€ abonamentul, 9 internetul care nu il folosesc ca nu am acoperire 3G, si mai pui 4€ hotspot care merge ORIBIL, deci in concluzie??? Sunt niste nesimtiti sa nu mai zic ca la capitolul semnal sunt VARZA fata de Vodafone (detin si nr de vodafone). Sper k subiectul meu e le tema asta sa nu imi racesc gura aiurea, dar vreau sa va documentatinsi voi despre asta, daca am facut off-topic imi cer scuze, dacu nu e pe tema cu “hotspot”, stima si toate cele bune!!!
Personal Hot Spot nu are nicio legatura cu Apple.
Este o optiunea operatorului daca da acces sau nu. In cazul nostru Vodafone e cunoscuta ca fiind o companie disperata dupa venituri.
Probabil ca vor scoate un acces la personal HotSpot pe bani!
@Villman Serviciul HotSpot oferit de Orange, in momentul de fata, este gratuit.
@ray_ray: operatorul.
Hai sa va povestesc eu o alta experienta cu operatori din Romania.
Eu am abonamente la firma cu Orange. De peste 5 ani.
De cand au lansat iPhone, am abonament iPhone 39 si telefon iPhone de la Orange. Intai 3G, apoi 3GS.
Anul asta, prin iarna, mi s-a stricat butonul de mute. Adica, la cea mai mica atingere, incepea sa vibreze. Tocmai ce iesise din garantie telefonul. Am intrebat la iStyle, Noumax etc si nu repara telefoane intrucat ei nu aduc in tara asa ceva. Orange are o procedura de reparatii prin care am mai trecut si nu este fezabila la un defect minor. Adica, telefonul s-ar fi intors de cateva ori “reparat” in aceeasi situatie. Am patit-o in urma cu ceva timp. Deci… am decis sa cumpar un nou telefon. Nu trecuse inca perioada la care sa pot cumpara un aparat la fidelizare. Am mers la Orange Shop si am explicat problema mea solicitand un aparat fara contract. Ei bine, surpriza, Orange nu vinde aparate fara contract. Nici la clientii existenti care nu mai au terminalul functional si sunt dispusi sa plateasca pretul intreg? Nuuu! Pai si eu ce fac in situatia aceasta? Orange mi-a raspuns ca am 2 variante: 1. imi fac un contract pe 3 luni si cumpar cu el un telefon, iar dupa 3 luni renunt la contract, ceea ce mi s-a parut inacceptabil sau 2. mergeti la alte magazine care vand telefoane mobile, chiar langa noi, aici (erau Vodafone si Cosmote).
De nervi, am cumparat ce am gasit de la Cosmote, pentru ca Vodafone imi vindea telefonul blocat in retea si dura 2-7 zile pana sa primesc codul de deblocare (e drept ca gratuit).
Si am scris la serviciul clienti de la Orange explicandu-le tarasenia si asteptand o rezolvare, macar morala. Ei bine, raspunsul a sunat cam asa: “Referitor la aspectul punctat in mesajul dumneavoastra, doresc sa va mentionez ca pe pagina oficiala a companiei http://www.orange.ro , sectiunea Magazin Online va punem la dispozitie un motor de cautare abia configurat, menit sa filtreze gasirea telefonului dorit dupa anumite criterii. Accesul se poate face pe link-ul https://www.orange.ro/magazin-online/telefoane unde aveti la dispozitie intreaga oferta de telefoane comercializate prin acest canal de distributie. Aici vi se ofera posibilitatea de a opta pentru achizitia unui telefon cu abonament nou , fara abonament (la liber) sau prin programul de fidelizare Orange Thank You. Detalii cu privire la modalitatea de plata va sunt prezentate la sectiunea « Transport si plata ».” Asta e si mai tare, urmand pasii respectivi te trezesti cu rezultatul la cautare, ghici, “nu exista telefoane conform criteriului selectat”. Va dati seama ca facusem asta si inainte sa merg la Orange Shop, dar m-am gandit ca poate au schimbat peste noapte, ca au inteles problema clientilor existenti etc.
Am ras cat am ras, am trimis si celor de la Orange un screen-shot si cam asa s-a incheiat afacerea. Va imaginati ca nu am mai primit nici un raspuns, nici in 30 de zile, nici in 60 sau 90…
Intre timp, mi-am reparat singur telefonul, am ajuns sa cunosc toate piesele unui 3GS si… cam atat. Telefonul de la Cosmote zace in dulap pe undeva, nici copiii nu vor sa se joace cu el…
Asa ca, am tras concluzia ca marile companii iti acorda toata atentia pana au certitudinea ca le devii/esti client, apoi esti pe cont propriu. Cel putin pe plaiurile noastre.
Stiu ca am fost cam lung si poate v-am plicitsit, dar de mult simteam nevoia sa povestesc undeva intamplarea.
O zi buna!