in urma cu o luna ii laudam ca au stiut sa sune sa-si ceara scuze. astazi mi-am dat seama ca naravu din firea vodafone nu-si va gasi leac niciodata.
metoda lor oficiala de a opri spam-ul este sa suni la un nr scurt sa raspunzi la citeva intrebari ale robotului si in felul asta sa dezactivezi mesajele nesolicitate. asta am si facut. nu de alta, dar mesajele Vodafone ajung pe la 4-5 dimineata…
azi-noapte primesc un sms. ghici de la cine? mda, o reclama pt Dacia de la Vodafone. sa inteleg ca au facut povestea cu numarul de dezactivare a spam-ului doar de ochii judecatorilor?
si inca una. atunci cind am fost sunat de duduia cu scuzele de la Vodafone, i-am spus ca am trimis un mail la relatii cu clientii. povestea nu a fost rezolvata nici in ziua de azi. oare asa stiu angajatii unei companii multi-nationale sa faca follow-up la problemele si intrebarile clientilor?
acum avem portabilitatea. vodafone pare sa ma roage sa plec de la ei din retea dupa 10 ani…
Vecinul meu de dedesubt s-a plans ca dupa 11 ani in Connex/VDF i-au fost anulate minutele gratuite pe motiv ca “oferta era pe perioada fixa”. Motiv pentru care acum e la Cosmote si pare foarte fericit…
trebuie sa nu uiti sa folosesti punctele de loialitate (daca ai) inainte de a face cererea de portare. le scazi din factura de servicii, altfel te obliga sa prelungesti contractul.
eu am plecat deja de la Vodafone! si am uitat de treaba cu punctele, iar cand le-am spus sa le scada din urmatoarea factura (care s-a emis dupa 2 saptamani) au zis ca nu se mai poate. asta e, dar m-am convins ca n-am gresit cu mutarea,
ce-i drept nici Orange nu-s mai breji, dar parca sunt mai bine organizati. adica pierzi mai putin timp cu lucruri simple.
cu ocazia asta am si edge la iphone-ul vechi, desi nu e foarte util acum, ca aveam deja si un iphone 3g si pe care-l folosesc (nu sunt fan al umblatului cu 2 sau mai multe telefoane).
De ciuda ca multi clienti le pleaca in alte retele,acestia s-au trezit cu facturile incarcate nejustificat (si ma refer aici la sume serioase) plus niste taxe nu mai tin minte pentru ce, la fel de mari. Cu alte cuvinte, daca nu vrei sa ramai la noi, las’ ca te facem noi.
am gasit si stirea respectiva – http://stirileprotv.ro/bin/front.php?media_id=60195539§ion_id=18
Cum vrei sa te ajute cu problemele pe care le ai daca ei au vandut relatii cu clientii la firme “specializate” ca este mai ieftin asa, dar cu asta apare si lipsa de interes si informare fata de clienti din partea operatorilor de relatii clienti. Iar cu furtul la factura nu e adevarat, va asigur, la ce tarife au voi credeti ca le mai trebuie si “taxe” suplimentare la factura.
pai, nu degeaba Vodafone este prima companie din Romania amendata pentru trimiterea de spam pe mobil
or fi ei primii care au luat amenda, dar se pare ca putin le pasa. ei fac tot ce vor. mie mi se pare ca nu mai e vorba doar de respect pentru abonatii lor, ci si de autoritati. sa vedem cat o sa le mai mearga
SMS-ul pe care l-ai primit pute fi trimis de oricine. In cazul acesta e trimis de Dacia. Cand primesti un spam pe webmail nu yahoo e vinovat. nu ?!
@vix: sms-ul a fost trimis de pe nr 32242. eu nu cred ca e dacia ci serverul vodafone. in plus eu nu mi-am lasat nici un nr de tel pe la dacia si nici nu am avut vo masina de la ei vreodata.
Nici pe angajati nu-i respecta. Muncesc de le sar capacele si sint invatati sa stoarca bani…
@ gigi:
esti angajat vodafone? da-mi un mail si povesteste-mi mai multe din interior. poate ii intereseaza si pe altii.