vodafone – din ce in ce mai prost

vodafone imi trimite mail sa-mi zica despre initiativa lor de a salva copacii. si ca nu imi mai trimit facturile. imi propun sa intru pe site-ul lor sa imi vad datele facturii si sa o platesc.

nimic mai simplu si mai bine, zic. si-asa stau pe net si am card VISA. ma chinui 20 minute sa imi recuperez parola. reusesc si apoi mai stau inca O ORA sa se incarce prostia lor de site.

la final ajung in pagina cu pricina si mi se spune ca am de paltit  “- 0.04 lei”. dau sa platesc 20 RON ca sa fiu asigurat pentru luna urmatoare si pagina se blocheaza. halal…

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

8 Comments

  1. ai numa grija ca s-ar putea sa nu mearga faza cu platit mai mult acum, ca sa nu te mai obosesti data viitoare

    acum cativa ani, am facut ceva aproximativ la fel (plateam de la bancomat si, din comoditate, am rotunjit “in sus” suma din factura) si m-au sunat sa ma roage sa platesc fix cat scrie acolo, ca ies nu stiu ce incurcaturi

    pe moment nu m-am prins, dar acum stiu, si e chiar simplu: n-au cum primi bani, chiar si sume infime, fara sa-i fi facturat.

  2. @boio Dar esti in Romania acum sau in SUA ? Caci si mie mi-au trimis notificarea pe email si credeam ca in alte parti e ceva uzual. Oricum platesc de un an incoace exclusiv online. Pacat ca nu le merge pagina cu FF ci doar cu IE. Am descoperit asta dupa 5 tentative esuate :) si un car de nervi.

  3. site-ul de la vodafone? prostie mai mare n-am intalnit. a reusit cineva vreodata sa caute ceva sau sa se uite pur si simplu fara ca site-ul sa se blocheze de 100 de ori pe minut? nu-ti recuperezi parola niciodata si chiar daca introduci totul corect zice ca nu e bine, nu te gaseste esti un neidentificat din punctul lor de vedere… niciodata nu poti sa faci nimic, in afara faptului ca te enervezi si pierzi aiurea timp (cel utin eu) nu se intampla nimic..
    vor sa salveze copaci? asta e noul termen pentru a reduce costuri, nu?:)) c gluma buna

  4. Nu stiu ce sa zic, site-ul Vodafone merge mai greu uneori, eu insa intru in mod regulat sa-mi chestionez factura si serviciile si e ok, asta pe Firefox. Cat despre serviciile Vodafone, personal mi se par mai bune si mai prompte decat cei de la Orange.

  5. Siteul e optimizat pt IE, pe FF se poate sa mai dea dude. Si pe mine ma seaca faptul ca pe unele siteuri tre sa intru cu IE, pe altele cu FF pentru a avea rezultate optime de navigare ca sa zic asa.

  6. E o gaselnita ca vor sa salveze copacii. Urmaresc doar profitul. Reduc cheltuielile cu facturile si prin faptul ca iti faci cont pe situl lor isi aroga dreptul sa-ti prelucreze datele personale, sa le dea la terti, sa te bombardeze cu reclame si sa permita si tertilor la fel. Inainte de a creea un cont pe situl lor cititi ce scrie la Termeni legali ÅŸi Confidentialitate. Ambele se gasesc in partea de jos a paginii scris marunt. De ex. eu nu sunt de acord cu aspectele descrise mai sus. Ei specifica in clar daca nu esti de acord cu termenii atunci nu utiliza situl.
    Mai mult ca sigur castiga bani frumosi din acestea.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*