ViewSonic, lider global pe piața soluțiilorde afișare, a lansat în jurul produselor ColorPro campania “Anul Culorilor”, care se va desfășura la nivel internațional pe durata întregului an, de la 1 februarie până pe data de 30 noiembrie 2021. În fiecare lună, participanții vor fi invitați să publice fotografii pe pagina de Instagram ColorPro, folosind hashtag-ul #MyVisionPrecisely. Campania își propune să pună bazele unui centru digital, în cadrul căruia creatorii de conținut să își poată prezenta creațiile și să devină parte a unei comunități mai largi de fotografi, designeri și artiști. Mai mult decât atât, ViewSonic va evalua capodoperele și, în fiecare zi după amiaza va anunța câte un câștigător, care ca primi un monitor profesional ColorPro VP2785-2K.
“Odinioară normale și fericite, viețile noastre au fost tulburate de pandemie pentru o perioadă mult prea lungă de timp. Prin intermediul campaniei ‘Anul culorilor’, sperăm să oferim o rază de soare în acest nor interminabil și să dăm o coloristică splendidă acestui nou an”, a spus Oscar Lin, Șef al Diviziei de monitoare la ViewSonic, completând: “Ne dorim să încurajăm oamenii din toate colțurile lumii să își dea frâu liber imaginației pentru a da splendoare și culoare paginii noastre de Instagram, care se va transforma în acest fel într-un centru de energie pozitivă și inspirație. Suntem nerăbdători să vedem capodoperele unice ale creatorilor din toată lumea.”
Anul acesta, pagina Instagram ColorPro va fi patronată de culoare, axându-se pe o culoare, în jurul căreia va clădi întregul conținut în fiecare lună. Toate culorile au fost alese pentru un motiv anume, precum sărbători sau anotimpuri asociate cu luna aferentă. Candidaturile pentru culoarea lunii martie – „roșu” – vor fi admise începând cu data de 1 februarie, până la sfârșitul lunii. ViewSonic va anunța câștigătorul pe data de 15 martie. La sfârșitul anului 2021, lucrarea preferată a audienței va fi, la rândul ei, anunțată public.
Pentru a exemplifica mai bine modalitatea de participare, lunile ianuarie și februarie reprezintă luni de probă. Renee Robyn, renumit fotograf și artist digital din Statele Unite, este oaspetele de onoare al lunii ianuarie. Ea reprezintă adeseori subiectul poveștilor ColorPro pe Instagram, iar creațiile ei legate de culoarea lunii ianuarie – „Albastru ColorPro” – sunt de asemenea prezente pe pagina Instagram ColorPro; culoarea lunii februarie rezonează cu una dintre culorile Pantone ale anului 2021 – „Galben înviorător” – care este asociată cu optimism și vitalitate.
Familia de monitoare profesionale ColorPro îmbină într-un mod uimitor arta și știința culorilor. Ele sunt proiectate pentru fotografi, designeri video și creatori de conținut. Pe durata acestei campanii, ViewSonic a invitat 12 artiști influenceri din toată lumea pentru a realiza imagini superbe, cu culori fidele, realiste. Aceștia vor împărtăși și propriile păreri și perspective cu privire la semnificația culorilor.
Detaliile campaniei “Anul culorilor”
Perioadă de participare: 1 februarie 2021 – 30 noiembrie 2021.
Modalitate de participare:
Urmărește pagina Instagram ColorPro oficială.
Publică o fotografie legată de culoarea lunii folosind un cont Instagram public.
Adaugă fotografiei o etichetă cu pagina Instagram ColorPro oficială.
Adaugă Hashtag-ul “#MyVisionPrecisely” și țara (e.g., #USA, #Japan) în postare.
Alegerea câștigătorului: Toate candidaturile vor fi evaluate în funcție de impactul general, originalitate, creativitate, culoare și nuanță. Creația câștigătoare va fi anunțată pe Instagram pe data de 15 a fiecărei luni.
Premiul: Câte un monitor profesional ColorPro VP2785-2K pentru fiecare câștigător lunar.
Be the first to comment