Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din România, lansează campania „Am / N-am expediat” prin care își propune să informeze consumatorii cu privire la obiectele care pot fi livrate utilizând serviciile de curierat, precum și regulile importante ce trebuie urmărite pentru expedierea în deplină siguranță a coletelor.
Pe lângă adoptarea măsurilor speciale de siguranță, menite să asigure continuitate într-o perioadă în care tendința de migrare către cumpărăturile online a fost puternic stimulată de criza COVID-19, Urgent Cargus dorește să le reamintească românilor, folosind educația prin divertisment, ce anume pot sau nu pot trimite celor dragi atunci când utilizează serviciile de curierat. Astfel, noua campanie reprezintă doar unul dintre eforturile continue ale Urgent Cargus de a-și îmbunătăți calitatea serviciilor, prin livrarea fiecărui colet rapid, eficient și în siguranță.
„Perioada aceasta fără precedent a venit cu provocări deosebite pentru mulți dintre partenerii Urgent Cargus, precum și pentru toți colegii noștri. Ținând cont de responsabilitatea pe care o avem față de afacerile acestora, destinatarii și colegii noștri, considerăm că este important ca toată lumea să fie informată cu privire la modalitățile de ambalare și bunurile care pot fi transportate” a declarat Ciprian Rozoleanu, Director Comercial Urgent Cargus.
Cu tactici de comunicare dezvoltate pe pagina de Facebook și website-ul Urgent Cargus, campania este inspirată de jocul Am / N-am sau Never have I ever, unul dintre cele mai răspândite jocuri din lume, popular pe rețelele sociale și canalele de YouTube ale celor mai urmăriți vloggeri. Este jocul care îi „constrânge” pe participanți să răspundă sincer și deschis chiar și celor mai incomode întrebări adresate de către ceilalți parteneri de joc. În acest context, campania se concentrează în jurul unei serii de povești amuzante, care prezintă scenarii haioase, extreme sau chiar absurde despre lucruri care au fost sau nu au fost trimise prin Urgent Cargus, deschizând astfel discuția, care are o componentă educativă, despre obiectele care pot fi trimise prin serviciul de curierat al companiei.
„Prin această campanie venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și le transmitem informațiile necesare pentru un transport sigur și rapid într-un mod amuzant, ușor de înțeles și, mai ales, captivant. Așa ne-am îndreptat către ideea de joc, ghicitoare și provocare și am reușit să adunăm toate elementele pe care le căutam pentru comunicarea acestei inițiative, astfel încât mesajul să fie asimilat foarte ușor și rapid” a adăugat Ciprian Rozoleanu, Director Comercial Urgent Cargus.
„Am / N-am expediat” a luat naștere în contextul în care volumul livrărilor a crescut exponențial în această perioadă și implicit au crescut și solicitările de livrare a unor obiecte pentru care există proceduri speciale de transport. Astfel, Urgent Cargus transmite că transportul mărfurilor periculoase este reglementat cu scopul de a preveni, pe cât posibil, accidentele și daunele cauzate oamenilor, mediului, mijloacelor de transport sau a bunurilor, iar ambalarea, măsurarea și evaluarea corectă a valorii coletului devin etape necesare pentru livrarea în perfectă stare. Este vorba despre o responsabilitate comună pe care compania o împarte cu clienții săi astfel încât să poată asigura calitatea și eficiența serviciilor de transport.
Clienții pot apela cu încredere la Urgent Cargus pentru a trimite o gamă largă de produse: de la haine, produse cosmetice, echipamente IT&C, articole și produse din sticlă, instrumente muzicale, până la tipărituri, piese auto sau articole sport. Totodată, există și câteva limitări pe care aceștia trebuie să le aibă în vedere în momentul în care doresc să efectueze o livrare: Urgent Cargus nu livrează metale și pietre prețioase, teste de laborator, bunuri de valoare, tutun sau produse perisabile.
Be the first to comment