Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
baietzii lucreaza la ele de zor… daca le mai si conectezi la video playeru personal te-ai scos. pina atunci se poate sa avem niste video ochelari buni la un pret […]
Chiar am avut placerea , acum cateva luni, la Tg.Mures sa o vad cand chiar l-am ajutat pe Dl.Peter Szabo sa puna masina spre expunere la un Mall din oras. Superba, detalii de finete, putin si din tehnologia noua dar deosebit de frumoasa.
Sasiurile si usile din lemn sunt facute la masiniile morgan de vreo 50 de ani.
Apreciez munca omului si ca e o masina terminata.
Teoretic nu are voie sa iasa pe strada fara sa fie omologata rar (biiinneeee sunt rau).
Hobby-ul omului e de apreciat inclusiv munca si detaliile tehnice.
A facut-o pentru ca poate….asa sunt si bugattiuri-le din dubai cu aur pe ele…..
Eu zic ca trebuia sa o faca direct electrica
E greu sa faci o electrica …si utilizabila….si ieftina. Tehnologia nu este suficient de avansata in cazul bateriilor. Baterii care sunt grele si duc la autonomie mica. Bateriile mai bune vezi litiu ion sunt scumpe. Exorbitant de scumpe …si explodeaza. Aici nu vorbesc de o baterie de telefon ci de o baterie care sa tina un motor mai puternic decat cel al masinii de spalat…. si nu am vazut masina de spalat pe baterii.
In alta ordine de idei o masina din lemn e grea ….lemnul nu este cunoscut pentru greutatea scazuta. De aceea kia , renault au laterale din plastic. Si daca acea masina pe care a fost construita prindea viteza mai mare….clar ca cea de lemn merge cu viteza mai mica. Nenea sa nu mai umble pe strazile publice (parcarile la mall sunt private) ca altfel va trebui sa plateasca amenda sau sa faca inmatriculare rar. Cu test. Iar unul dintre teste este sa distruga masina la teste. In cazul prototipurilor se fac mai multe si doar unul ajunge pentru circulatia pe strazi 18.000 eur x 2 .
Il apreciez pentru munca depusa la lemn pentru ca 90% din cititori au mobila de pal …nu de lemn masiv iar dupa 5 ani merg din nou la dedeman (sunt fan lucruri vechi – bine facute[cu pal acasa]).
Unul din regretele dansului era ca nu poate omologa masina in circulatie. Foarte probabil legislatia este foarte stricta din punctul asta de vedere( pe buna dreptate la cate “cotețe” umblă pe drumurile noastre). Nu știu cum e in alte țari UE dar am vazut foarte multe emisiuni TV in care terțe persoane iși construiau singuri autoturismele( in special in UK) și cred ca sunt mai permisivi ori vanzătorii ( companiile) care comercializeaza astfel de kit-uri le-au omologat in prealabil.
Chiar am avut placerea , acum cateva luni, la Tg.Mures sa o vad cand chiar l-am ajutat pe Dl.Peter Szabo sa puna masina spre expunere la un Mall din oras. Superba, detalii de finete, putin si din tehnologia noua dar deosebit de frumoasa.
Sasiurile si usile din lemn sunt facute la masiniile morgan de vreo 50 de ani.
Apreciez munca omului si ca e o masina terminata.
Teoretic nu are voie sa iasa pe strada fara sa fie omologata rar (biiinneeee sunt rau).
Hobby-ul omului e de apreciat inclusiv munca si detaliile tehnice.
A facut-o pentru ca poate….asa sunt si bugattiuri-le din dubai cu aur pe ele…..
Eu zic ca trebuia sa o faca direct electrica
E greu sa faci o electrica …si utilizabila….si ieftina. Tehnologia nu este suficient de avansata in cazul bateriilor. Baterii care sunt grele si duc la autonomie mica. Bateriile mai bune vezi litiu ion sunt scumpe. Exorbitant de scumpe …si explodeaza. Aici nu vorbesc de o baterie de telefon ci de o baterie care sa tina un motor mai puternic decat cel al masinii de spalat…. si nu am vazut masina de spalat pe baterii.
In alta ordine de idei o masina din lemn e grea ….lemnul nu este cunoscut pentru greutatea scazuta. De aceea kia , renault au laterale din plastic. Si daca acea masina pe care a fost construita prindea viteza mai mare….clar ca cea de lemn merge cu viteza mai mica. Nenea sa nu mai umble pe strazile publice (parcarile la mall sunt private) ca altfel va trebui sa plateasca amenda sau sa faca inmatriculare rar. Cu test. Iar unul dintre teste este sa distruga masina la teste. In cazul prototipurilor se fac mai multe si doar unul ajunge pentru circulatia pe strazi 18.000 eur x 2 .
Il apreciez pentru munca depusa la lemn pentru ca 90% din cititori au mobila de pal …nu de lemn masiv iar dupa 5 ani merg din nou la dedeman (sunt fan lucruri vechi – bine facute[cu pal acasa]).
Unul din regretele dansului era ca nu poate omologa masina in circulatie. Foarte probabil legislatia este foarte stricta din punctul asta de vedere( pe buna dreptate la cate “cotețe” umblă pe drumurile noastre). Nu știu cum e in alte țari UE dar am vazut foarte multe emisiuni TV in care terțe persoane iși construiau singuri autoturismele( in special in UK) și cred ca sunt mai permisivi ori vanzătorii ( companiile) care comercializeaza astfel de kit-uri le-au omologat in prealabil.