un-doi Centru de plăți adaugă Supercom în rețeaua furnizorilor de servicii și permite plata online și în magazinele partenere a facturilor de salubritate pentru peste 2 milioane de români

Călin Chira. FOTO Clear Communications

un-doi Centru de plăți, soluția de plăți de facturi, încărcare prepay, asigurări, taxe și viniete dezvoltată de Mobile Distribution, extinde rețeaua de furnizori de servicii de utilități și intră în parteneriat cu furnizorul de servicii de salubritate Supercom, facilitând, pentru prima dată, plata online a facturilor de salubritate în afara rețelei proprii a furnizorului.

Clienții Supercom vor putea plăti facturile atât numerar, în magazinele partenere un-doi Centru de plăți, cât și online, cu cardul, în aplicația de mobil un-doi Centru de plăți, care e disponibilă atât pe dispozitivele cu sistem de operare Android, cât și iOS.

Rețeaua de magazine partenere un-doi Centru de plăți are peste 10.000 de locații, din care peste 1.000 sunt prezente în zonele în care operează Supercom, clienții companiei putând însă achita facturile în oricare dintre locațiile un-doi Centru de plăți din țară.

Supercom furnizează servicii de salubritate pentru peste două milioane de români din București și din județele Ilfov, Bistrița-Năsăud, Cluj, Dâmbovița, Ialomița, Caraș-Severin și Hunedoara.

Abonații au, astfel, posibilitatea de a achita facturile de salubritate 7 zile din 7 în magazinele de proximitate, precum și în aplicația online un-doi Centru de plăți.

„Prin inovațiile și îmbunătățirile continue pe care le aducem metodelor de plată, răspundem atât așteptărilor abonaților Supercom care își doresc să achite facturile în numerar, într-unul dintre magazinele din proximitatea locuinței lor, cât și celor care preferă să rezolve și mai rapid, din confortul propriei locuințe, și să plătească cu cardul în aplicația un-doi Centru de plăți”, spune Călin Chira, Manager General, un-doi Centru de plăți, menționând că această colaborare își propune să ofere o experiență de plată facilă a facturilor, care construiește conexiuni pe termen lung cu consumatorii.

„Prioritatea noastră, la Supercom, este să oferim servicii publice ireproșabile clienților noștri, totul într-un mix echilibrat între inovație și tradiție. Parteneriatul cu un-doi Centru de plăți, care vizează plata facturilor atât online,  cât și numerar, printr-o rețea compatibilă cu a noastră, este un răspuns firesc la nevoia clienților Supercom de confort și eficiență. În peste 30 de ani de experiență, am construit o relație corectă și solidă cu baza noastră de clienți, o relație care va evolua și în perioada următoare prin digitalizare și inovare”, declară Ionel Ciuclea, președintele Supercom.

Cum se realizează plata

În orice magazin partener un-doi Centru de plăți, clientul poate prezenta factura Supercom, angajatul magazinului va scana codul de bare de pe factură, se va afișa automat soldul de plată pe terminalul din magazin, iar clientul poate plăti numerar. În plus, facturile Supercom vor putea fi achitate și prin simpla prezentare a codului de client în oricare din magazinele partenere un-doi Centru de plăți. Plata se va înregistra in sistemul Supercom în timp real, fără a fi necesar un timp de așteptare pentru înregistrarea acesteia.

Folosind telefonul mobil, clienții Supercom au la îndemână 3 soluții rapide și eficiente de plată. În aplicația un-doi Centru de plăți, clienții își pot adăuga furnizorul Supercom prin introducerea codului de client o singură dată, urmând să fie notificat în fiecare lună când se emite o nouă factură și să poată fi achitată ușor, din aplicație. Plata facturilor în aplicație se mai  poate face și prin scanarea codului de bare de pe facturi sau prin importul facturilor din galeria sau din fișierele telefonului.

Aplicația un-doi Centru de plăți, lansată în luna decembrie 2020, are deja peste 100.000 de utilizatori care pot plăti online, cu cardul, în siguranță, peste 90% dintre facturile de utilități emise în România.

Astfel, într-un singur loc, folosind o singură aplicație, utilizatorii pot:

să își plătească facturile la utilități;

să reîncarce cartela prepay la orice operator telecom;

să încheie asigurări RCA sau să cumpere viniete pentru România și Ungaria;

să achite taxele pentru permisul auto și pentru certificatul de înmatriculare;

să păstreze toate documentele importante într-un singur loc, la îndemână;

să achite taxele și impozitele locale (pentru locuitorii Sectorului 5 al Capitalei).

Prin un-doi Centru de plăți au fost realizate, în 2021, peste 36 de milioane de tranzacții de plăți de facturi, reîncărcare prepay, asigurări și viniete, atât în cele peste 10.000 de magazinele partenere deschise în peste 2.600 de localități urbane și rurale din întreaga țară, cât și direct în aplicația de mobil un-doi Centru de plăți.

Despre un-doi Centru de plăți

un-doi Centru de plăți este o soluție lansată de Mobile Distribution, companie prezentă pe piață din 1997. Din 2005, compania s-a specializat în distribuția de cartele prepay ale principalilor operatori de servicii telecom, iar în 2014 Mobile Distribution a introdus soluția un-doi Centru de plăți, un serviciu isteț de încasare a facturilor de utilități prin rețeaua de magazine partenere din toată țara, rețea care a ajuns în prezent la un număr de peste 10.000, la care se adaugă mereu locații noi. În 2020, un-doi Centru de plăți a lansat aplicația de mobil. Astăzi, un-doi Centru de plăți este o soluție completă de plată atât offline, cât și online, care facilitează plățile de facturi către toți furnizorii importanți de utilități naționali, regionali sau chiar locali, dar și serviciile de încărcare prepay, asigurări, viniete sau plata de taxe. Printre furnizorii parteneri ai un-doi Centru de plăți se numără: Electrica, E.ON, Vodafone, Orange, DIGI, Enel, Telekom, Engie, CEZ, Loteria Română și mulți alții.

Despre Supercom

Unul dintre cei mai mari operatori de salubritate din România, Supercom este o companie cu capital 100% românesc, fondată în 1990 de Ionel Ciuclea. Compania oferă servicii de salubrizare, colectare, depozitare și valorificare a deșeurilor, deszăpezire, reciclare etc.  În cele trei decenii de activitate, compania a avut colaborări pe termen lung cu administrațiile locale, atât cele din București, cât și din Ilfov, Dâmbovița, Bistrița-Năsăud, Hunedoara, Caraș-Severin, Gorj, Ialomița, Cluj.  Supercom asigură un mediu curat unui număr de peste 2 milioane de locuitori, companii și instituții publice prin cele 31 de puncte de lucru pe care le deține în toată țara. În contextul pandemiei de COVID-19, compania a fost recompensată de Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București cu un premiu de excelență pentru activitatea sa.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*