Am inceput in ultima vreme sa am mai multi follower pe twitter care nu fac altceva decit sa intrebe chestiuni legate de iPhone. E cu atit mai rau ca ei intreaba despre lucruri deja scrise aici, deja discutate in comentariile diferitelor posturi sau la pagina de Suport Tehnic pentru iPhone.
Hai sa ne intelegem: daca ma intrebi ceva despre iPhone pe Twitter iti voi raspunde poate odata, sau iti dau un link. Daca vei continua la inceput te ignor, apoi iti dau block. Nu mi se pare corect pentru ceilalti urmaritori sa fac Suport Tehnic pe twitter si sa raspund la zeci de intrebari in citeva cuvinte. Ei ce vina au?
Gresesc?
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Nu gresesti. Daca apeleaza la pagina de Suport pt Iphone, poate gaseste raspunsul pentru ca deja a mai intalnit cineva problema, poate ii raspunde cineva mai repede (pt ca probabil nu stai 24 din 24 la calculator). De ce sa nu afle si ceilalti utilizatori cu ce probleme ne putem intalni si sa le prevenim.
Intreaba o persoana -> raspunde Adrian sau altii -> beneficiaza toata lumea !
Dupa ce am “testat” aproape toate aplicatiile free, am ramas la TwitterFon. Nu are butoane/functii in plus, si e simplu. Probabil pe #2 as pune Tweet Deck, doar pt ca face sync cu aplicatia pt desktop.
problema e ca multi nu stiu contextul in care au voie sa se afirme … nu cunosc ce inseamna twitter prea bine sau altele de genul asta. deci nu greseste nimeni. doar cel care nu vrea sa invete.
Nu gresesti… dar eu (si cred ca nu sunt singurul) consider ca pagina de suport tehnic se misca foarte greu… poate o re-organizezi putin – s-au strans deja prea multe posturi pe o singura pagina. Chiar si pe un P4 3GHz, 2 GB RAM, IE8 abia incarca pagina – iar browser-ul se misca foarte greu chiar cand incerc sa scriu post-ul. Se misca cumva mai bine pe Mac ?!
de ce nu folosesti DM in loc de reply?
@ Vlad C.:
pe mac se misca excelent. in alta ordine de idei, for exista citeva modificari in curind.
eh .. intotdeauna va fi asa ! aia ce face ala cum merge ma ajuti si pe mine ! de ce ? le e lene sa caute si prefera o metoda mai simpla ! U !