TRUDA investește 45.000 euro în lansarea de noi tehnologii, care pot dubla numărul de comenzi online

Cătălin Macovei. FOTO Confident PR

TRUDA, primul business românesc de machine learning capabil să analizeze în timp real performanța în online pentru a promova produsele care se vând cel mai bine în industria de ecommerce, anunță noi investiții, în valoare de 45.000 euro, pentru dezvoltarea platformei sale.

Prin noua investiție, a fost finalizată integrarea dintre platforma TRUDA și platforma Facebook Ads și au fost adăugate noi tehnologii avansate, denumite “etichete”, pentru clasificarea produselor dintr-un magazin online în diverse categorii.

Astfel, TRUDA, care este o platformă unică în România, conține opt etichete diferite – Promoted Status (Google, Facebook) – care va clasifica produsele în subcategoriile super promoted, normal promoted, low promoted, not promoted; ROAS (return on ad spend) – cu etichetele high ROAS, medium ROAS, low ROAS, no ROAS, Revenue (high revenue, average revenue, no revenue), Price, Trending Products, Hero products, Toxic products și Profitable products.

În baza acestor etichete, magazinele online pot crește numărul de comenzi cu până la 100% sau chiar mai mult, la aceleași costuri de promovare online.

“Pentru că în procesul de promovare online algoritmii se ‘îndrăgostesc’ de câteva produse, în unele cazuri 2-3 produse, în altele 20-30 produse, atunci doar acele produse generează trafic pe site și vânzări, deci sub rezultatele care pot fi obținute. Ce face TRUDA este să ofere posibiltatea de testare a produsele pe care proprietarii de magazine online nu le-au testat până acum pentru a obține o analiză despre care produse aduc vânzări și profit, deci care produse îți ajută business-ul să crească, și care dintre acestea scad vânzările. Performanța vânzărilor, în special în online, va fi tot mai mult determinată de datele pe care magazinele online le au la dispoziție, iar TRUDA îți indică exact ce decizii să iei pentru afacerea ta”, explică Cătălin Macovei, fondator TRUDA și specialist cu 10 ani de expertiză în marketing digital.

De la apariția companiei pe piață în decembrie 2022 și până în prezent, cererea pentru tehnologia TRUDA a crescut cu aproape 50%. Printre clienții TRUDA se află magazine online din numeroase domenii, în special fashion, IT&C, food, beauty, casă și gradină, bricolaj, tehnologia fiind implementată în peste 92 de magazine online.

Totodată, TRUDA este o tehnologie de bază pentru agențiile de marketing, ajutându-le să genereze vânzări mai mari pentru clienții lor. Astfel, printre agențiile partenere TRUDA se află Limitless Agency, dar și alte agenții din România și Polonia, compania estimând implementări în sute de magazine online prin intermediul agențiilor de marketing.

În 2023, TRUDA va investi în dezvoltarea de noi funcționalități de tip etichete, care clasifică produsele produsele în următoarele categorii – produse noi, produse vechi, status de marjă, status de profitabilitate, interacțiuni cu coșul de cumpăraturi. De altfel, compania are în plan investiții totale în valoare de cel puțin 250.000 de euro în dezvoltarea infrastructurii tehnologice și în echipa de vânzări și estimează o cifră de afaceri de 500.000 de euro.

Cum funcționează tehnologia TRUDA

Platforma se conectează prin API la Google Analytics, Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads sau alte platforme, conexiune care are loc în 20-30 de minute, și descarcă informații despre costurile de marketing asociate cu fiecare produs și rezultatele obținute de acestea. TRUDA apoi rulează algoritmi complecși pentru a determina importanța fiecărui produs în întregul ecosistem.

TRUDA analizează produsele și venitul generat de aceastea, le etichetează după criterii relevante pentru fiecare business în parte (venit, cantitate, prețul produsului, trenduri, viteza de vânzare, produse toxice și produse tractor – HERO) și sugerează campanii de marketing. Astfel, fiind identificate produsele care doar generează costuri, fără să aducă vânzări (și le poate elimina din campanii), magazinele online pot promova numai acele produse care aduc venituri și pot eficientiza costurile de marketing.

Implementarea sistemului TRUDA pentru magazine online este realizată de echipa TRUDA, formată din 5 specialiști în marketing digital. Costul serviciilor de implementare, analiză și consultanță specializată pornește de la 350 euro, fiind oferite și servicii customizate în funcție de nevoile fiecărui magazin online. Campaniile de marketing sunt desfășurate de antreprenor, agenția de marketing sau specialistul de marketing, care are în continuare control.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*