TotalSoft și Sodexo au încheiat un parteneriat care ajută companiile în gestionarea mai eficientă a beneficiilor extrasalariale, optimizând cu până la 80% timpul necesar administrării acestora

FOTO Total PR

Total Soft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, și Sodexo Benefits and Rewards Services Romania (BRS), liderul pieței locale de beneficii extrasalariale, anunță semnarea unui parteneriat care îmbunătățește experienţa digitală a angajatorilor în procesul recurent de administrare şi încărcare a cardurilor de masă oferite angajaților. Principalul avantaj al integrării platformei de management a resurselor umane oferită de TotalSoft, Charisma HCM,  cu soluţia tehnologică dezvoltată de Sodexo BRS, îl reprezintă reducerea semnificativă, cu până la 80%, a timpului necesar pentru încărcarea lunară a cardurilor de masă, cât și o raportare automatizată, în timp real, a comenzilor.

În felul acesta, companiile pot fluidiza operațiunile de resurse umane prin utilizarea unei singure platforme atât pentru operaţiunile de pontaj şi salarizare, cât și pentru gestionarea beneficiilor extrasalariale oferite de Sodexo BRS, ceea ce optimizează munca echipelor de HR.

Astfel, organizațiile vor reduce timpul necesar monitorizării zilelor lucrate, alocării sumelor aferente zilelor lucrate pe cardul de masă și transmiterii comenzii de încărcare a cardurilor de masă pentru toți angajații, eliminând până la 80% din efortul necesar acestui task. Întregul proces de calcul și încărcare a cardurilor de masă se reduce astfel la câteva click-uri şi, în plus, scade riscul apariţiei erorilor. Totodată, responsabilul de HR are trasabilitate completă asupra întregului proces, putând monitoriza continuu etapele parcurse până în momentul în care banii ajung pe cardul de masă al angajatului.

Concret, parteneriatul presupune transferul facil de date dintre platforma digitală Charisma HCM, oferită de TotalSoft, către aplicația oferită de Sodexo BRS pentru procesarea și încărcarea cardurilor de masă. Acest lucru se realizează printr-o soluţie tehnologică de tip Open API dezvoltată de Sodexo BRS, care preia informațiile referitoare la angajat din Charisma HCM, precum zile lucrate, număr de vouchere de masă și valoarea acestora și le importă în aplicația utilizată pentru încărcarea cardurilor. Departamentul de HR poate revizui și edita informația înainte de transmiterea acesteia către Sodexo BRS, în timp ce Sodexo BRS preia facil datele deja verificate și realizează încărcarea cardurilor, transmițând în timp real statusul comenzii către angajator.

Soluţia Charisma HCM permite totodată introducerea online a noilor angajaţi, a contractelor de muncă, dar şi self-service pentru angajaţi, prin care aceştia îşi pot solicita eliberarea de adeverinţe.

Dacă în prima fază această colaborare se referă la digitalizarea procesului de încărcare a cardurilor de masă, cel mai raspândit beneficiu extrasalarial în România, foarte curând se va extinde și pentru alte beneficii, precum cardul cadou sau turist emise de Sodexo BRS.

„Această colaborare este prima dintr-o serie de parteneriate tehnologice strategice prin care venim și mai aproape de echipele de HR, asigurându-le cea mai bună experiență de administrare a produselor şi servicilor noastre. Provocările departamentelor de HR sunt din ce în ce mai sofisticate, mai ales cu privire la atragerea, retenția și motivarea talentelor, de aceea vrem să le oferim alternative ,la un click distanță’ pentru procesele recurente de comandă și încărcare a cardurilor. În felul acesta, contribuim la digitalizarea funcţiei de HR la scară largă pe piaţa muncii din România”, a spus Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits and Rewards Services, România & Bulgaria.

„Parteneriatul dintre TotalSoft și Sodexo BRS este unic în România și răspunde tendințelor globale de digitalizare. Acesta este un rezultat firesc al programului de parteneriat lansat în 2022, care și-a propus crearea unui amplu ecosistem de business și stimularea inovației. Astfel, integrarea cu Sodexo BRS completează ultimele funcționalități dezvoltate în Charisma HCM cu scopul de a revoluționa experiența digitală a angajaților și angajatorilor – chatbot, semnătură electronică pentru documentele de HR, feedback continuu etc. Noi aducem la masă experiența de peste 25 de ani în implementarea soluțiilor HCM la peste 400 de organizații, în timp ce Sodexo BRS oferă expertiza de neegalat în beneficii extrasalariale. Împreună, adresăm nevoile concrete și imediate ale organizațiilor din România, iar până la finalul lui 2023 ne așteptăm ca peste 50.000 de salariați să beneficieze de acestă integrare. Nu ne vom opri aici, vom continua să atragem parteneri cu ajutorul cărora să susținem comunitatea de business prin soluții inovative și simplu de utilizat”, a spus Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.

În 2020, HR Tech Outlook a plasat TotalSoft în TOP 10 soluții HCM din Europa prin prisma integrării a două soluții inovative în fluxurile de HR: chatbot & semnătura electronică. Parteneriatul cu Sodexo BRS consolidează acest titlu și continuă direcția strategică de dezvoltare a produsului Charisma HCM.

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*