Dificultatea de a derula campanii publicitare în acest nou mediu vine însă din lipsa unui standard local, fragmentarea distribuției între diverse platforme (Apple Podcasts, Spotify, Google Podcasts și chiar Youtube) dar, mai ales, din lipsa unui punct unic de contractare și raportare a rezultatelor campaniilor.
Problema s-a rezolvat, începând de azi. Compania de digital media sales & strategy Thinkdigital a lansat un produs nou, adresat agențiilor de comunicare, media dar și marilor clienți: Thinkdigital Podcast Network.
„Ca autor al unui podcast de mai bine de un an, ca om de digital media de mai bine de 10 și ca fost și, uneori, actual realizator de programe radio cred că înțeleg foarte bine care sunt provocările ambelor părți: autori și clienți. Podcastul este un mediu nou, abordat în această fază mai ales de key opinion leaders, ceea ce face conținutul extrem de bun din punct de vedere calitativ. Dar nu este doar ceea ce se numește „influential marketing”. E un format audio, dar nu e radio. Și e digital. Dar, în unele cazuri, are și o variantă video. Avem deci toate elementele pentru a putea spune că e un mediu total nou, care merită toată atenția clienților. Mă bucur să fim primii care lansează un proiect coerent în acest sens”, explică Dragos Stanca, partener Thinkdigital (și autor al podcastului UPGRADE 100).
Între cei peste 20 de podcasteri confirmați până acum ca parte din rețea – care adună împreună deja 200.000 de ascultători în medie, total per episod -, se numără nume cunoscute precum Robert Katai, unul dintre primii podcasteri din România, jurnalistii Dragoș Pătraru (Starea Nației și Vocea Nației), Adrian Boioglu (CityPodcast), Vlad Andriescu (Start-up.ro), antreprenori precum Sergiu Biris, Andrei Roșca, Daniel Tănase, Florin Roșoga, Răzvan Burz, Zoltan Vereș dar si profesioniști cunoscuți în domeniile lor de activitate, de la marketing la gaming, cultură ori societate (cu realizatori precum Mircea Serediuc, Bogdan Apetrii, Georgiana Robu, Simina Popa, Claudiu Sfirschi-Lăudat și alții).
Audiențe importante adună și comedianți celebri precum Claudiu „Teo” Teohari, Viorel Dragu, Costel Bojog, Raul Gheba, Toma Alexandru, Sergiu Floroaia, Sorin Pârcălab sau Cristi Popesco – și ei producători de podcasturi și parte din rețeaua lansată azi.
Detalii, formate disponibile, audiențe și descrieri ale fiecărui podcast se pot vedea aici. – lista fiind încă deschisă și în continuă actualizare.
Thinkdigital este compania de media sales & strategy, parte a grupului regional TDG – din care mai fac parte companii precum Tailwind (adtech), Project Agora (programmatic ads), Forestview (performance marketing) și Upgrade 100 (digital transformation media & events).
Be the first to comment