Telekom Romania Mobile înregistra 4,06 milioane de clienți (abonați și utilizatori de cartele prepaid) la finalul primului semestru din 2023, cu 3,1% mai mult față de 2022, o creștere netă de peste 122.000 de utilizatori.
La sfârșitul celui de-al doilea trimestru, Telekom Romania Mobile avea 1,86 milioane de abonați (în creștere cu 3,1% față de anul precedent) și 2,2 milioane de utilizatori prepaid (în creștere cu 2,1% față de anul precedent).
La 30 iunie 2023, Telekom Romania Mobile a înregistrat venituri totale de 69,3 milioane de euro, în special din cauza reducerii tarifelor apelurilor de terminare în rețea și a serviciilor MVNO. EBITDA ajustată a fost de 4,8 milioane de euro, influențată în continuare de creșterea costurilor cu energia și a MVNO.
Astfel, baza de clienți a Telekom Romania Mobile și-a menținut tendința de creștere anuală timp de șapte trimestre consecutiv, ceea ce reprezintă o evoluție stabilă, respectiv validarea misiunii și strategiei companiei de a avea clienții în centrul activității sale. Telekom Romania Mobile își menține angajamentul de a investi cu scopul de a oferi continuu servicii îmbunătățite abonaților săi, deschizând calea pentru rezultate financiare mai bune.
În cel de-al doilea trimestru al anului, Telekom Romania Mobile a devenit primul operator de telefonie din România care a facilitat accesul la tehnologia 5G atât la cartelă, cât și la abonament. Astfel, toți utilizatorii care dețin un SIM și un terminal compatibile 5G și care se află în zona de acoperire a serviciului 5G, pot beneficia de avantajele oferite: latență redusă, conexiuni stabile, chiar și în locurile aglomerate, precum și un consum redus al bateriei. Orașele care beneficiază de acoperirea 5G de la Telekom Romania Mobile sunt București (inclusiv Otopeni), Brașov (inclusiv Poiana Brașov), Sibiu, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța (inclusiv Mamaia), Ploiești, Craiova, Pitești și Oradea.
“A fost un trimestru secund plin pentru Telekom Romania Mobile. Suntem bucuroși că le-am oferit abonaților noștri acces la tehnologia 5G, devenind astfel primul operator din România care oferă această facilitate atât abonaților, cât și posesorilor de cartele preplătite. Punând experiența clientului în inima activității noastre, am adus îmbunătățiri majore canalelor noastre digitale, simplificând utilizarea produselor si serviciilor noastre. În a doua parte a anului, vom accelera eforturile, prin multiple inițiative ce vor îmbunătăți pe mai departe serviciile pe care Telekom Romania Mobile le oferă clienților”, a declarat Babis Mazarakis, CEO, Telekom Romania Mobile.
Be the first to comment