Telefoanele mobile, electrocasnicele mari și televizoarele au fost cele mai populare produse din rețeaua Altex, liderul pieței electro-IT din România, ȋn 2021. Electrocasnicele mari s-au vândut cel mai bine ȋn magazinele fizice din toată țara, iar ȋn online, pe altex.ro și mediagalaxy.ro, articolele pentru copii, precum jocurile și jucăriile au avut o creștere spectaculoasă, de peste 100%.
,,Avem creșteri ale vânzărilor pe majoritatea categoriilor de produse pe care le comercializăm, ȋn 2021, față de 2020. Cele mai importante creșteri s-au ȋnregistrat la vânzările de trotinete electrice (+100%), smartwatches (+87%), aparate de aer condiționat (+70%) și anvelope (+60%).
Telefoanele și electrocasnicele mari rămân, ȋn continuare, cele mai bine vândute produse din portofoliul nostru, pentru că aici vorbim despre echipamente nelipsite din locuințele majorității românilor. Surpriza, dacă putem spune așa, o constituie categoria electrocasnicelor mici, precum aspiratoarele robot sau espressoarele. Acestea nu sunt produse esențiale, nu sunt nici foarte ieftine, dar aduc un plus de confort, necesar ȋn această perioadă ȋn care oamenii au petrecut mult timp acasă.
Ce aș mai sublinia, atunci când vorbim despre 2021, este că atât online-ul, cât și magazinele fizice, au avut permanent stoc, ȋn ciuda crizei componentelor și a celei a transportului transcontinental, care par că se continuă și anul acesta”, a spus Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex.
Topul vânzărilor, pe categorii de produse, ȋn rețeaua Altex, ȋn 2021 arată așa: comunicații, electrocasnice mari, televizoare, laptopuri, espressoare și aspiratoare.
Atunci când vorbim despre servicii, garanțiile extinse, contractele de electricitate și asigurările au avut cele mai mai creșteri ale vânzărilor.
Retailer-ul a ȋnregistrat 11 milioane de tranzacții, anul trecut, iar valoarea coșului de cumpărături ȋn magazinele fizice și online Altex a rămas la aceeași valoare cu cea din 2020, respectiv 400 de lei. Ca de obicei, lunile noiembrie și decembrie au fost cele mai bune pentru retail.
Be the first to comment