TCL a prezentat cele mai recente inovații tehnologice la Milan Design Week

TCL a prezentat cele mai recente inovații tehnologice la Milan Design Week. FOTO Bright Kite

TCL, unul dintre principalii jucători la nivel mondial în domeniul tehnologic și locul 2 global în universul TV, a încheiat, cu succes, expoziția „TCL ELEMENTS – TCL Green Horizon” din cadrul Milan Design Week. Evenimentul a demonstrat angajamentul companiei față de TCL Green, campania globală concentrată asupra inițiativelor de mediu, sociale și de guvernanță (ESG).
În cadrul expoziției, TCL a prezentat, în exclusivitate, noile televizoare din seria C Mini LED și QLED și seria de soundbaruri S64 Home Theater, precum și noi produse electrocasnice, inclusiv modele din clasa energetică A, și cele mai recente dispozitive cu ecrane purtabile Eyecare TCL NXTPAPER și TCL NXTWEAR S. De asemenea, au fost expuse produse concept, create de Centrul de Inovație în Design din cadrul companiei.
Participarea în premieră a TCL la Milan Design Week a marcat un alt moment de referință în călătoria ESG a companiei, prin uimitoarea sculptură #TCLGreen, care întruchipează spiritul și esența acestei inițiative. În colaborare cu artistul Kevin Chu, membru al Institutului Regal al Arhitecților Britanici, TCL a creat instalația inspirată din fire de iarbă. Opera de artă utilizează peste 1.000 de bucăți de plăci de circuite aruncate, furnizate de TCL, și urmărește să crească gradul de conștientizare a publicului – într-un mod creativ și artistic – cu privire la provocările reciclării produselor electronice.
Expoziția s-a bucurat de prezența a 37.000 de vizitatori şi a atras peste 100 de jurnaliști din toată Europa, care au participat la conferința de presă a companiei. Mai mult, 554.000 de persoane s-au conectat la transmisiunea live de pe YouTube a evenimentului, în timp ce alte milioane au descoperit povestea TCL prin intermediul postărilor de pe conturile de social media ale TCL sau ale creatorilor de conținut care au participat la eveniment. Prin implicarea regizorului, activistului și creatorului de conținut Jack Harries (+1,3 milioane de urmăritori pe IG), a artiștilor italieni @fraffrog și @richardhtt, precum și a mai multor formatori de opinie din domeniul tehnologic, cum ar fi @manuel_agostini, @gesualdo_lomonaco și @ artben, evenimentul s-a bucurat de o audiență semnificativă pe platformele de social media.
Sub deviza „Inspire Greatness”, TCL a ilustrat viziunea companiei de a crea tehnologie pentru un viitor mai bun care inspiră măreție și aduce oamenii împreună cu un design industrial și estetic remarcabil, o experiență intuitivă a utilizatorului și un proces de fabricație durabil. Învăluiți într-o călătorie captivantă, vizitatorii au descoperit cele patru elemente ale naturii, fiecare dintre acestea având o zonă dedicată, amintind constant că natura a fost și rămâne cea mai importantă sursă de inspirație, creativitate și inovație. Expoziția a oferit o experiență impresionantă și imersivă prin intermediul unor lucrări de artă durabile, experiențe interactive și produse inovatoare, care au permis vizitatorilor să își creeze o imagine despre un viitor mai bun, în care natura și tehnologia se împletesc armonios.

„Suntem mândri că am participat pentru prima dată la Fuorisalone în cadrul Milan Design Week. Această expoziție ilustrează filozofia noastră concentrată pe design și angajamentul de a fi în slujba consumatorilor și de a sprijini eforturile pentru o industrie mai durabilă”, a declarat Alexandra Chevrier, Director adjunct de marketing al TCL Europe.

În cadrul Milan Design Week, vizitatorii au avut, de asemenea, ocazia de a vedea, în premieră, noua gamă de produse TCL Europe 2023, cuprinzând noile televizoare inteligente Mini LED și QLED (inclusiv televizoare din colecția XL), soundbarurilor Home Theatre, electrocasnice și dispozitive concept.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*