Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative românești, care a reușit, încă de la prima ediție organizată în iunie anul acesta, nu doar să adune la Iași un public numeros din întreaga țară, ci și să atragă atenția pe plan internațional, prin evenimente inedite, a anunțat o parte din surprizele pregătite pentru anul viitor.
Săptămâna creativității din capitala Moldovei se va extinde la zece zile, în perioada 20 – 30 mai 2022, când Iașul va fi din nou gazda unor evenimente unice din industriile creative: arhitectură, arte interpretative, muzică, film, modă, arte vizuale, publicitate, new media, design etc.
Între evenimentele pregătite pentru anul viitor se numără expoziții indoor și outdoor, concursuri și intervenții arhitecturale, evenimente new media surprinzătoare, provocări de realitate augmentată și imersiuni în realități virtuale, workshop-uri, show-uri de modă, proiecții de film, muzică live și extravaganțe culinare, dând RE:SET întregii țări.
RCW va da startul, în curând, pe site-ul www.romaniancreativeweek.ro, concursurilor de proiecte. La fel ca anul acesta, tinerii vor fi provocați să-și folosească imaginația și să intre în superbe competiții de idei, legate de domeniile creative promovate la Iași.
De altfel, unul dintre obiectivele RCW este facilitarea întâlnirii dintre tinerii creativi cu profesioniști ai domeniilor vizate, într-un efort comun de promovare, dezvoltare și consolidare a industriilor creative atât în țară, cât și peste hotare.
Romanian Creative Week își ține prietenii aproape, până la ediția de anul viitor, și printr-un nou sezon de interviuri din seria #NEXTHASHTAG. Personalități din diverse domenii ale industriei creative românești sunt invitații jurnalistei Irina Păcurariu, în cadrul acestor emisiuni care pot fi urmărite pe canalul de YouTube al RCW.
Romanian Creative Week a reușit, anul acesta, să atragă inclusiv atenția publicului internațional printr-un proiect creativ unic la nivel mondial: primul colier NFT dedicat unui mare sportiv al lumii. Inedita bijuterie virtuală, realizată de patru creativi ieșeni, Irina Schrotter, arhitectul Vlad Țenu, artistul vizual Andrei Cozlac și IT-istul Andrei Dănilă, i-a fost dăruită sportivei Nadia Comăneci, marcând 45 de ani de la recordul absolut obținut de marea gimnastă din România la Olimpiada de la Montreal. Fanii Nadiei pot achiziționa, la rândul lor, bijuteria aflată în colecția sportivei de pe platforma internațională de licitații OpenSea.io.
Despre Romanian Creative Week:
Romanian Creative Week este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC) – singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înființată la Iași, în 2011, FEIPC a organizat până în prezent peste 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești.
Be the first to comment