Start-up-ul românesc Evo Beauty își propune să digitalizeze industria de beauty și wellness din România prin livrarea celei mai complete soluții software, care eficientizează activitatea companiilor din domeniu.
Conform datelor existente la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, în România există peste 15.000 de companii în industria saloanelor de beauty, atât PFA-uri, cât și SRL-uri.
De la începutul anului, compania fondată de antreprenorul român Șerban Jinga, acționarul majoritar al Evo Beauty, a înregistrat o creștere de 60% a cifrei de afaceri.
„Ne-am dorit încă de la început să dezvoltăm o soluție ușor de utilizat, în cloud, completă și flexibilă, care să eficientizeze industria beauty, în condițiile în care multe saloane din România încă fac programările pe caiet sau folosesc Excel sau softuri rudimentare pentru a ține evidența programărilor, clienților și a activităților de zi cu zi. Așadar, nu a fost nicio surpriză că aplicația noastră a fost atât de bine primită de piața de beauty și wellness. Evo Beauty reușește să ofere soluții pentru toate nevoile unui salon și continuă să se dezvolte pe baza feedbackului primit de la clienții existenți și a cerințelor clienților noi. Ne dorim să eficientizăm și să îmbunătățim experiența din saloanele de beauty și să oferim companiilor din industrie un management complet, transparent și rapid al activităților la cele mai înalte standarde, inclusiv GDPR”, a declarat Șerban Jinga, fondatorul Evo Beauty.
Evo Beauty este un software de management al relațiilor cu clienții (CRM) și planificare (ERP) complet cu o interfață rapidă și intuitivă, care oferă posibilități de raportare complexe. Evo Beauty aduce în piață funcționalități esențiale pentru industrie, care permit clienților să gestioneze dintr-o singură platformă programările, procesele operaționale, managementul clienților și relația cu aceștia, inclusiv istoricul lor, oferind totodată funcționalități de marketing, precum trimiterea de sms de reminder, contabilitate primară și control al costurilor și veniturilor.
„Din estimările noastre, pentru un salon tipic, prin folosirea aplicației noastre se salvează 20% timp în recepție, 10% timp al angajaților și între 20% și 30% timp al managementului. La aceste eficientizări se adaugă și creșterea calității serviciului oferit de salon care duce la creșteri de venituri. Practic, cu Evo Beauty acoperim nevoile salonului de la intenția de programare până la încasare și, ulterior, păstrarea relației cu clienții”, a mai adăugat Șerban Jinga.
Compania a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 60% în acest an și țintește o rată de creștere cel puțin similară în 2024, având în vedere potențialul existent pe piața de beauty și wellness din România.
Be the first to comment