Compania Stailer, platformă de rezervări online pentru saloanele de înfrumusețare, extinde digitalizarea asupra serviciilor de text și voce prin lansarea Stailer AI și estimează că va genera cu ajutorul inteligenței artificiale programări în valoare totală de 0,5 milioane de euro în 2024. Printr-o investiție de 100.000 de euro, start-up-ul tech accesează astfel o piață masivă și neexplorată care reprezintă peste 95% din totalul programărilor.
Noul tool de AI pentru programări este un asistent virtual integrat cu platforma Stailer, accesibil pe WhatsApp. Stailer AI permite utilizatorilor să găsească saloane, să facă programări și să gestioneze programările existente în timp real, printr-o interfață de chat care imită conversația cu o persoană reală.
În perioada de testare, Stailer AI a gestionat 1243 de conversații, realizând 170 de programări cu o valoare totală a serviciilor de 19.000 lei.
Proiectul a fost inițiat în urmă cu 14 luni, fiind dezvoltat de o echipă specializată în inteligență artificială.
„Principala provocare în implementarea Stailer AI a fost crearea unui sistem modular. Ne-am concentrat pe dezvoltarea unei soluții rapide, stabile și capabile să gestioneze diverse interacțiuni cu utilizatorii. Această abordare ne permite să reutilizăm codul pentru viitoarea soluție de call center bazată pe voce, care va schimba pentru totdeauna modul în care funcționează industria de beauty, digitalizând și automatizând apelurile telefonice. Asigurarea unei comunicări naturale și eficiente, similară cu cea a unei persoane reale, a fost esențială pentru succesul proiectului”, a declarat Attila Gere, CTO și co-fondator Stailer.
Compania Stailer a dedicat mult timp cercetării, testării și îmbunătățirii continue a botului pentru a ne asigura că oferă o experiență cât mai realistă și eficientă utilizatorilor.
În primul rând, specialiștii în inteligența artificială ai Stailer au realizat că integrarea unui bot AI care să interacționeze natural cu utilizatorii necesită un efort semnificativ în research și dezvoltare.
“Testarea continuă și feedback-ul utilizatorilor sunt esențiale pentru a îmbunătăți constant performanța și a oferi o experiență fluidă. De asemenea, am învățat importanța momentului potrivit pentru lansare, având în vedere costurile și resursele implicate. Este crucial să avem un produs bine testat și optimizat înainte de a-l introduce pe piață”, a declarat Marius Leordeanu, profesor la Universitatea Politehnică din București, cel care coordonează proiectele companiei Stailer de implementare a inteligenței artificiale.
În prezent, botul este în versiunea beta, fiind aproape de perfecțiune în proporție de 90%. Îmbunătățirile viitoare vor fi realizate pe baza feedback-ului primit de la utilizatori.
Stailer a integrat funcționalități avansate care să ușureze interacțiunea cu botul și să optimizeze administrarea programărilor. De exemplu, botul poate să recunoască obiceiurile utilizatorilor și să ofere sugestii personalizate, cum ar fi: „Salut Andrei! Nu am vorbit de 3 săptămâni. Dorești să te programezi la Mihai, vineri de la 16:00 ca de obicei? Are timp liber pentru un tuns.” Astfel, utilizatorii vor putea crea programări cu un singur răspuns afirmativ, iar stilistul va fi notificat imediat.
Stailer generează în prezent venituri de 50.000 de euro pe lună și aduce 80.000 de clienți către cele 750 de saloane partenere. Utilizatorii Stailer rezervă servicii în valoare de peste 1.000.000 de euro lunar prin intermediul aplicației.
Be the first to comment