Specialiștii și pasionații de digital data mai au o șansă să rezerve un loc gratuit la evenimentul internațional MeasureCamp Bucharest

MeasureCamp Bucharest 2022. FOTO Sunday PR

MeasureCamp Bucharest 2022 se află pe ultima sută de metri! Mai sunt doar câteva bilete disponibile la cea de-a doua ediție, ce se va desfășura sâmbătă, 14 mai, la Impact Hub Floreasca.

Specialiștii și pasionații de digital data mai au o șansă să rezerve un loc gratuit pe 28 aprilie, la cel de-al treilea ticket release. Biletele se pot revendica doar în ziua respectivă, începând cu ora 11:00. Pentru a fi notificați, doritorii pot apăsa butonul “Remind Me” din pagina: http://bit.ly/MeasureCampBuc.

Fenomenul MeasureCamp a luat amploare de la debut, iar până acum a fost prezent în peste 35 de orașe ale lumii, în 25 de țări. Pentru 2022 sunt anunțate ediții în Europa și America de Nord, în orașe precum: Londra, Copenhaga, Paris, Amsterdam, Berlin, San Francisco, Cincinnati, Columbus, Austin, Los Angeles, Montreal și București.

Anul acesta la București vor fi prezenți o serie de invitați speciali precum:

LEA PICA, Data Storytelling Trainer @Story-Driven Data by Lea Pica, Statele Unite ale Americii

STEEN RASMUSSEN, Co-founder, Director of analysis, data and learning @IIH Nordic, Danemarca

ASTRID ILLUM, Director & Tribe Lead of Customer Engagement @DFDS, Danemarca

ANA-MARIA NICULESCU, Lead Data Scientist @Numeract, LLC, WiMLDS Bucharest, RLadies Bucharest, România

CRISTIAN IONESCU, Founder & Analytics Specialist @Witanalytica, România

MeasureCamp Bucharest 2022 are susținerea partenerilor precum: eMAG, United Media Services, CXL, Growth Savvy și Ursus.

“Datele stau la baza tuturor acțiunilor noastre ca digital marketeri. La United Media Services, am trecut de la nevoia de a înțelege cum sunt colectate și folosite datele, la o adevărată pasiune pentru a le analiza și a genera insight-uri valoroase pentru clienții noștri.  MeasureCamp este evenimentul de care piața noastră avea mare nevoie și ne bucurăm să fim parteneri anul acesta!”, spune Carmen Mihaiu, Head of Performance la United Media Services.

Tragerea la sorți de la finalul evenimentelor de tip MeasureCamp a devenit deja o tradiție în majoritatea orașelor organizatoare. Ediția din acest an de la București aduce super premii din partea partenerilor, pe care oricare dintre participanți le poate revendica, singurul criteriu fiind acela de a fi prezent până la finalul non conferinței.  Astfel, CXL Institute pune la bătaie 5 abonamente gratuite în cadrul platformei sale de învățare, iar United Media Services oferă 1 iPhone și 2 seturi Apple Airpods!

Promovând un format atipic, cel de “UnConference” (“non conferință”), participanții și invitații speciali fac 100% din agenda evenimentului. În cadrul non conferinței, oricine poate deveni speaker și poate propune un subiect de prezentare sau workshop, cadrul informal fiind unul dintre lucrurile care fac MeasureCamp atractiv și productiv pentru cei care caută alternative la evenimentele cu prezentări one-way. Agenda zilei este creată de către participanți în dimineața evenimentului, iar sesiunile pot fi prezentări, dezbateri sau workshopuri scurte.

MeasureCamp se adresează specialiștilor în Digital Data Analytics, Data Engineering, Data Visualization, Data Science, Conversion Rate Optimization, Product Managers, dar și specialiștilor din alte arii de digital care lucrează în mod constant cu date.

“Partenerii noștri au oportunitatea de a interacționa în cadrul MeasureCamp cu o comunitate direct implicată în aceste domenii, ceea ce face evenimentul relevant și pentru companii. Vizibilitatea și networkingul ca partener MeasureCamp în rândul specialiștilor este un feedback de care ne-am bucurat de la prima ediție”, declară Magda Baciu.

Printre subiectele de interes abordate de participanți în ediția precedentă se numără: Web&App Analytics, Omnichannel data strategy, Server-side data tracking, R for digital analytics, AB Testing, Data visualization & Storytelling, Adobe/Google Analytics, Data security, Data Architecture, Retention analysis, Data science in production, RFM segmentation and cluster, Facebook API.

Conform feedback-ului primit de la participanții din prima ediție din București, aceștia au fost impresionați de calitatea subiectelor abordate, au învățat informații noi aplicabile în jobul de zi cu zi și ar recomanda acest eveniment colegilor de breaslă.

Cea de-a doua ediție este organizată voluntar de 9 specialiști din 6 companii diferite. Coordonatorul principal al MeasureCamp Bucharest este agenția Growth Savvy, companie specializată în data analytics, advertising și conversion rate optimization, avându-le ca responsabile principale pe: Magda Baciu, Founder, și Alina Mărginean, Head of Data Analysis.

De asemenea, specialiștii implicați în realizarea evenimentului MeasureCamp Bucharest 2022 sunt:

Eugen Potlog, Founder @UX Studio

Anca Toma, Director of Digital Strategy & Analytics  @MTH Digital

Ionuț Popescu, Marketing Trainee @Growth Savvy

Dragoș Drăgușin, CRO Analyst @ Catena Media

Loredana Dobrea, Account Manager @GFK & Founder @Creative Research

Mara Eliza Barza, Founder @SundayPR Boutique Agency

Juliana Jackson, Product Growth Manager @CXL

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*