Noaptea trecuta primesc un telefon de la numarul +40372169797. Nu e prima data. Ca de obicei, nu raspund si ii sun eu de pe telefonul de USA. Incerc de vo 10 ori. Fara rezultat.
Ma hotaresc sa sun si de pe numarul de Vodafone si mi se raspunde imediat: “Vodafone, buna ziua, numele meu e xxxx. O colega v-a sunat ca sa va faca cunoscuta oferta…”. Si se intrerupe.
Mai, Vodafone, hai sa lamurim ceva. (V-as trimite mail, dar stiu ca nu va pasa de clienti. In schimb, stiu ca cititi boio.ro. Sa incercam, poate merge…)
De 3 ani sunt in SUA. Nu raspund la telefoanele primite pe numarul ala decit daca sunt sunat de cunoscuti. Si atunci in caz de urgenta. Asta pentru ca prefer sa folosesc, evident, numarul de T-mobile.
Pe de alta parte, nu am nevoie de spam si nici de 3 apeluri la ora 4 dimineata, saptamanal. Mai ales cind e vorba de o nenorocita de oferta. Aia se trimite prin posta sau e-mail. Si probabil ajunge in Junk.
Acestea fiind lamurite, vreau sa mi se returneze costul apelurilor date si primite de la numarul +40372169797. Nu am ajuns sa si platesc Spamul prin telefon de la Vodafone Romania. Parca luaseti amenda. Tot nu va potoliti?
Vreti sa-mi faceti oferte bune? De 3 ani astept sa mi se reporteze toate minutele nefolosite, nu sa mi le furati, daca nu le-am utilizat dupa 3 luni. De aia sunt abonat Vodafone de 10 ani.
Dar lasa ca vin acasa intr-o luna si s-a inventat portarea numerelor de telefonie mobila . Poate ca au altii oferte mai bune…
Uite o sa incerc eu sa iti explic cum functioneaza chestia asta. Nu trebuie sa fii atat de pornit impotriva lor si da-mi voie sa detaliez.
In primul rand ai cerut sa fii scos din baza de date de promovare a noilor servicii? Daca da atunci au gresit si poti sa actionezi impotriva lor, daca nu atunci au tot dreptul sa te sune.
Legat de ora, dat fiind faptul ca tu esti abonat Vodafone Romania ei fac toate actiunile dupa ora Romaniei. Iti dai seama ca este imposibil sa se adapteze in functie de locatia fiecarui client si nici nu cred ca este normal sa faca asta. Poti sa iti inchizi telefonul cand dormi sau macar sa il pui in modul silentios.
Eu nu am nici o treaba cu Vodafone ci dimpotriva, dar consider ca trebuie sa privim aceasta situatie obiectiv si sa nu judecam dupa primul impuls.
Asa ca eu cred ca nu au gresit. Tu ce zici?
foarte bine le’ai zis. Bravo
Sti ca e partea nasola? ca ii doare in cur, efectiv. iar concurenta e exact la fel. pina ajungi la ei sint lapte si mierei, dupa care folosesc aceleasi practici.
si eu am trecut de la orange la vodafone din aceleasi motive.
same shit!
@ Adrian:
Da, am cerut. Si prin telefon si prin acel numar la care iti raspunde robotul si iti alegi optiunea pe care o vrei. Si de atunci tot am primit spam prin sms si telefon.
deci nu au dreptul sa ma sune sau sa imi trimita sms.
Legat de ora, cind e vorba de spam, nu au voie sa ma sune la nici o ora. ora 4 la mine este ora 11 in Romania. Daca eram un muncitor roman care lucreaza in schimbul 3 si doarme ziua. cu ce drept ma trezesc la ora 11?
in acest caz ce zici? au gresit sau nu?
@adrian boioglu,
Ai dreptate, clar k gresesc, insa cu toate ca iau amenzi si le si platesc ca doar au destui bani, efectiv nu le pasa… si atunci ce e de facut?
@adrian boioglu,
ai dreptate legat de spam, daca ai cerut, incearca o reclamatie. O sa primeste multe chestii free daca au gresit.
la partea legata de ora eu tot spun ca nu au gresit, daca vii de la job si esti obosit silent pe telefon si s-a rezolvat problema
si mai adauga si faptul ca vorbim de Romania ( tocmai ca tu ar trebui sa stii cel mai bine ce inseamna asta, banuiesc ca din cauza asta ai plecat, cel putin unul din motive)
@ Adrian:
sa-i reclam? unde? nu am nevoie neaparat de chestii free, cit am nevoie sa-si respecte clientii si sa fie seriosi cind e vorba de contracte.
@adrian boioglu,
uite se poate face on line reclamatie la OPC http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178
si sunt obligati sa iti raspunda in 30 zile