SomProduct a fost alături de clienții din România și în anul 2020, fiind în topul brandurilor de Home & Deco din țară. Asta datorită faptului că au reușit să răspundă nevoilor clienților, trasate tot mai diferit de perioada pandemiei, cu misiunea asumată de a aduce inspirația confortului și a calității în fiecare casă. Rezultatele vorbesc de la sine, magazinul înregistrând o creștere de 40% a vânzărilor față de anul 2019, previziunile fiind ca trendul să se mențină ascendent și în anul 2021.
“Ne bucurăm că anul 2020 ne-a menținut în topul alegerilor clienților și că produsele pe care le oferim le aduc confortul și soluțiile de care au nevoie pentru a-și îmbunătăți stilul de viață. Creșterea de 40% înregistrată în anul 2020 nu a fost o surpriză, ci mai de grabă o confirmare a valorii pe care clienții o regăsesc în produsele și serviciile SomProduct”, spune Sergiu Cadar, CEO SomProduct.
Home & Deco, o industrie de 1 miliard de euro până la finalul anului 2021
Interesul tot mai crescut al românilor pentru amenajări interioare, design și mobilier anunță un climat propice pentru industria Home & Deco, estimările fiind că aceasta va depăși pragul de 1 miliard euro în România.
“Oportunitățile de dezvoltare sunt nenumărate în industria de mobilier și accesorii pentru casă și, tocmai de aceea, datele și studiile efectuate în piață de diverși parteneri indică faptul că, în anul 2021, piața de Mobilier ar putea trece de 1 miliard de euro în țara noastră. Urmărim ca SomProduct să fie parte activă din această evoluție, iar unul dintre pilonii de bază ai strategiei brandului este politica de îmbunătățire constantă a serviciilor și produselor, în concordanță cu necesitățile și feedback-ul clienților. De aceea, aceștia ne aleg și rămân alături de noi în număr tot mai mare de la an la an”, menționează Sergiu Cadar, CEO SomProduct.
Cele mai vândute categorii de produse: Mobilierul greu și Decorațiunile
Anul 2020 a venit cu multe schimbări, care se pare că pe români i-au inspirat să acorde mai multă atenție spațiului în care trăiesc sau își desfășoară activitatea de zi cu zi. Astfel, mulți dintre ei au început proiecte noi de amenajare, iar magazinele online de profil au reprezentat un real ajutor și o resursă tot mai accesată.
“Anul 2020 a fost un moment cheie pentru magazinele online din domeniul Home & Deco, fiind poate pentru prima dată când modelul clasic de cumpărături offline a fost detronat. Pentru SomProduct, cele mai cumpărate categorii au fost Mobilierul greu și Decorațiunile, semn că schimbările de interior urmărite de clienți au fost majore, de efect și orientate spre calitate și confort. Numărul mare de comenzi și de clienți fericiți ne face să fim încrezători că oamenii vor migra din ce în ce mai mult spre magazinul online pentru a-și alege din mii de produse într-un singur loc”, spune Sergiu Cadar, CEO SomProduct.
Produsele cu cele mai mari creșteri de vânzări: saltele, paturi, scaune și decorațiuni
Alegerile românilor în materie de mobilier arată o dorință crescută de îmbunătățire a calității vieții, raportându-ne la piesele care au fost la mare cerere din partea publicului.
“În 2020 am înregistrat un interes crescut al clienților pentru piesele din categoria dormitor, în special paturi și saltele, semn că s-a pus mult mai mult accent pe nevoia de a îmbunătăți mediul în care trăiesc, cu efecte asupra sănătății și a stării generale de bine. Totodată, scaunele au fost printre cele mai căutate piese de mobilier, cel mai probabil datorită timpului petrecut mai mult acasă. Atunci când nevoile oamenilor s-au schimbat, oferta SomProduct a fost destul de diversă pentru a le oferi exact ceea ce căutau, iar sistemul de Customer Service și cei 13 ani de experiență le-au oferit încredere să apeleze la noi”, declară Sergiu Cadar, CEO SomProduct.
Pilonii de succes pentru 2021: 70% creștere, datorită livrării într-un termen scurt direct din stoc, 100% satisfacție a clienților și noi showroom-uri inaugurate
Rezultatele favorabile înregistrate în materie de creștere a afacerii de către brandul SomProduct, inspiră echipa ca, în fiecare an, să se dezvolte, să evolueze și să ofere cele mai bune servicii. Anul 2021 i-a găsit deja cu un plan bine pus la punct, despre care Sergiu Cadar povestește în detaliu:
“Prioritatea noastră zero este consolidarea (internă a companiei prin extra-procedurizări, atragere de noi executivi, schimbarea statutului organizației în societate pe acțiuni) și impunerea organică a poziției SomProduct în piață. Ne propunem să oferim și să dezvoltăm cele mai bune servicii, obiectivul economic fiind atingerea unei creșteri de 70% a cifrei de afaceri, fără să abordăm un model de accelerated growth, ci având focus pe profitabilitate. Printre acțiunile concrete prin intermediul cărora vom face acest lucru se numără focusul pe retenția și satisfacerea clienților, oferirea celui mai bun timp de livrare a produselor din piață si serviciile adiționale accesibile (design, transport cu propria flota, ansamblarea). De asemenea, vrem să fim aproape de clienți și offline, așa că pregătim deschiderea primului showroom inovativ de dimensiuni medii în Cluj-Napoca, al patrulea din rețea.”
Be the first to comment