social networking pe bani grei

observ ca mai toata lumea buna din .com se indreapta spre social networking. yahoo a cumparat bebo – o combinatie intre myspace si youtube si a dat pe el peste un miliard de dolari. 

in romania au aparut o gramada de imitatii de social networking incepind cu neogen si teminind cu o ciudatene despre care am scris mai acu vo citeva zile. mysport lansat de gsp face cam acelasi lucru dar cu tenta sportiva. 

nu am avut niciodata curiozitatea sa ma inscriu pe astfel de site-uri pentru ca am crezut mereu ca sunt pentru tineri sub 20 ani. observ insa ca militarii americani sunt fideli unui myspace, de exemplu si fac urit cind li se spune ca nu mai au acces la el. mda, stiu ca militarii americani trimisi in irak au virste cuprinse intre 18 si 25 ani..dar asta e altceva…

social networking-ul avea ingredientele necesare sa fie urmatorul ".com bubble" si ca orice balon de sapun se se sparga atunci cind arata mai bine. intre timp insa, a evoluat catre chestii mai serioase.: au aparut site-uri cu tenta de social networking de business. 

ma intreb de ce marile companii nu isi construiesc propriile retele si prefera sa astepte un astfel de website sa creasca mare si apoi il cumpara?  

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*