observ ca mai toata lumea buna din .com se indreapta spre social networking. yahoo a cumparat bebo – o combinatie intre myspace si youtube si a dat pe el peste un miliard de dolari.
in romania au aparut o gramada de imitatii de social networking incepind cu neogen si teminind cu o ciudatene despre care am scris mai acu vo citeva zile. mysport lansat de gsp face cam acelasi lucru dar cu tenta sportiva.
nu am avut niciodata curiozitatea sa ma inscriu pe astfel de site-uri pentru ca am crezut mereu ca sunt pentru tineri sub 20 ani. observ insa ca militarii americani sunt fideli unui myspace, de exemplu si fac urit cind li se spune ca nu mai au acces la el. mda, stiu ca militarii americani trimisi in irak au virste cuprinse intre 18 si 25 ani..dar asta e altceva…
social networking-ul avea ingredientele necesare sa fie urmatorul ".com bubble" si ca orice balon de sapun se se sparga atunci cind arata mai bine. intre timp insa, a evoluat catre chestii mai serioase.: au aparut site-uri cu tenta de social networking de business.
ma intreb de ce marile companii nu isi construiesc propriile retele si prefera sa astepte un astfel de website sa creasca mare si apoi il cumpara?
Be the first to comment