Signal Iduna aniversează 15 ani de succes pe piața din România și marchează un moment semnificativ în evoluția companiei, prin repoziționarea ca asigurător ce oferă soluții de asigurare adecvate oricărei nevoi a românilor.
Încă din primii ani de activitate, compania a avut în focus digitalizarea și inovația, aspect dovedit atât prin misiunea îndeplinită cu succes de a fi liderul pieței de asigurări de sănătate din România, cât și prin numeroasele produse și serviciile dezvoltate. Signal Iduna a reușit pe parcursul celor 15 ani să fie aproape de nevoile asiguraților prin dezvoltarea unor soluții simple și adecvate situațiilor excepționale care au marcat ultima perioadă. Printre acestea, sunt de menționat digitalizarea integrală a produselor de sănătate dedicate segmentului retail, implementarea aplicației Signal Care Assistant ca instrument de utilizare a asigurării, telemedicina, produsele de wellbeing, sistemul Easy Pay, care permite accesul în orice clinică medicală privată și implementarea planurilor investiționale ca instrument de economisire.
Signal Iduna și-a consolidat poziția pe piața din România în urma achiziției companiilor ERGO de la noi din țară, extinzându-și astfel portofoliul de produse, servicii și clienți. Acest pas a fost rezultatul deciziei strategice de a investi în piața locală, diversificând modelul de afaceri.
În continuare, eforturile companiei se vor concentra pe consolidarea portofoliului variat de asigurări care cuprinde acum, pe lângă asigurările de sănătate, viață și accident și asigurări de călătorie, bunuri și de răspundere civilă. Pentru perioada următoare, planurile Signal Iduna rămân la fel de ambițioase, păstrând în focus inovația, cu accent puternic pe digitalizare. Compania investește în soluții pliate pe așteptările clienților și partenerilor care vizează tot mai mult accesarea simplificată a asigurărilor, de oriunde și oricând.
„Aniversăm primii 15 ani de activitate Signal Iduna în România printr-o creștere solidă, reflectată în rezultatele foarte bune înregistrate de la an la an și în angajamentul nostru constant față de asigurați. În continuare, ne vom baza pe expertiza acumulată și am încrederea că vom evolua sustenabil pe toate liniile de business. Reușita Signal Iduna este totodată și a clienților și partenerilor săi, alături de care a experimentat numeroase provocări și împliniri, rezultatele confirmând adaptarea noastră continuă la schimbare. Am evoluat împreună și le mulțumesc pe această cale tuturor pentru încrederea pe care ne-au acordat-o,” declară Tiberiu Maier, Președinte Directorat Signal Iduna Asigurare Reasigurare și Membru al Consiliului de Administrație Signal Iduna Asigurări.
Signal Iduna si-a început activitatea ca o operațiune greenfield, rezultatul de până acum fiind datorat în special echipei de peste 300 de specialiști care, în momentul de față, susțin și dezvoltă modelul actual de afaceri.
„Suntem mândri că avem o echipă dedicată, profesionistă și unită care oferă cele mai bune soluții de asigurare clienților noștri. Într-o lume în continuă schimbare, adaptarea și inovarea au fost esențiale pentru a putea răspunde nevoilor pieței și pentru a oferi servicii de înaltă calitate”, menționează Tiberiu Maier.
Cu ocazia celei de-a 15-a aniversări a prezenței în România, compania lansează o campanie care susține valorile ce o definesc – performanța și implicarea față de comunitate. “Punem performanța pe primul loc. Motivați de rezultate, ajungem departe!” este inițiativa prin care își propune să sprijine tinerii cu talent și ambiția de a face performanță în sport, dar care se confruntă cu dificultăți financiare.
Be the first to comment