SES anunță că numărul de gospodării pe care le deservește, direct sau indirect, prin intermediul sateliților săi a crescut cu 12 milioane în 2019, la 367 de milioane, potrivit rezultatelor studiului anual derulat de companie, Satellite Monitor. Concluziile studiului consolidează poziția SES de lider global în distribuția de conținut prin intermediul sateliților și subliniază rolul important pe care sateliții îl joacă în acoperirea unei populații cât mai vaste, la nivel global.
Cea mai mare parte a creșterii de 12 de milioane de gospodării a fost generată de recepția TV prin cablu și satelit, care a contribuit cu 9 milioane în 2019, la 153 de milioane de gospodării. Serviciile IPTV și terestre au crescut împreună cu 3 milioane, la 43 de milioane de gospodării, respectiv 21 milioane de gospodării.
Studiul Satellite Monitor arată că acoperirea tehnică a SES s-a extins în o serie dintre zonelele în care compania acționează, inclusiv Africa, Asia-Pacific (APAC), America Latină (LATAM) și Europa. Europa continuă să fie cea mai puternică piață pentru SES, unde flota de sateliți SES deservește 168 de milioane de gospodării, în creștere cu 1 milion anul trecut. Urmează America de Nord, cu 69 de milioane de gospodării.
Studiul de piață al SES pune în lumină câteva trenduri cheie care accentuează importanța transmisiilor prin satelit, incluzând aici tranziția de la TV analog la digital și creșterea transmisiilor HD. Satellite Monitor arată că transmisia HD a crescut în Europa, unde 167 de milioane de gospodării primesc semnal HD, în creștere cu 5 milioane în 2019 față de 2018. Satelitul rămâne soluția preferată de infrastructură în cazul transmisiilor de conținut HD, evidențiind rolul transmisiei prin satelit ca metodă de livrare a conținutului video către mase, de încredere și eficientă din punct de vedere a costului. La finalul anului 2019, rețeaua video a SES transmitea peste 8.300 de canale TV, în creștere față de 2018, când număra 8151 de posturi TV.
„Posturi TV și operatori de platforme TV au nevoie de date solide și de încredere înainte de a lua decizia de a intra pe piețe noi. Timp de mai mult de 25 de ani, SES a fost singurul furnizor de soluții bazate pe satelit din lume care a monitorizat în mod regulat și extensiv industria din anumite țări și a identificat trenduri cheie, pentru a sprijinii clienții în afacerile derulate și să-și extindă acoperirea”, a declarat Ferdinand Kayser, CEO SES Video. „Rezultatele studiului de piață anual Satellite Monitor arată că satelitul continuă să fie infrastructura optimă pentru furnizarea imaginilor la calitate înaltă și, în ciuda schimbărilor în obiceiurile de consum, oamenii în continuare se bazează masiv pe transmisiile TV lineare, complementându-le cu conținutul OTT.”
Demarat în 1994, studiul anual al SES Satellite Monitor arată acoperirea tehnică detaliată a SES și oferă concluzii de valoare despre piețele video și trenduri în întreaga lume. Este considerat un important instrument pentru clienții SES, cei mai importanți radio-difuzori și proprietari de conținut.
Be the first to comment