Service civilizat de la eMAG si Depanero

Nu i-am laudat, ba chiar i-am criticat de-a lungul timpului, atunci cand au meritat-o. De data asta merita sa fie laudati.

Am luat un router – TP-LINK TL-WR841N – in urma cu jumatate de an. Dupa 2-3 luni de functionare nu a mai vrut sa mearga. Se aprindea beculetul de Power dar nu vedeam nicio retea, iar butonul de reset nu-si facea treaba.

Am incercat tot ce stiam sau am citit pe net ca se face si nu i-am dat de cap. L-am lasat aproape o luna sa se odihneasca, pe dulap si am zis sa incerc din nou. Nimic!

In incercarea de a gasi un service pentru el mi-am adus aminte ca e luat de pe site-ul emag si am cautat la ei. Surpriza: jucaria era in garantie pentru inca un an si jumatate. Asa ca am sunat la ei la Service si am dat peste Depanero.

Lasam la o parte faptul ca suni la ei, robotul spune ca iti e preluat apelul dupa 2 min si te preiau dupa 7…

Mi-a raspuns un domn care mi-a spus ca routerul va fi preluat de un curier si a doua zi dimineata aveam deja angajatul de la Urgent la usa. Mi s-a parut ciudat ca nu mi-a fost lasata nicio hartie pentru routerul ridicat (nici macar o chitanta de mana), asa ca am sunat la ei. Aveam un motiv in plus: uitasem sa pun in cutie incarcatorul dar si copii dupa garantie si factura. De incarcator nu le-a pasat (in fond mergea intr-un service unde mai au jucarii similare, nu?), iar hartiile aferente le-am trimis pe email.

Peste fix o saptamana am primit un email si apoi un telefon de la Depanero.

“Routerul nu mergea reparat asa ca va fi inlocuit cu unul nou! Jucaria va fi adusa acasa, de un curier”.

Nu stiu voi ce credeti despre ei, dar mie imi aduce aminte serviciul asta de Amazon si de seriozitatea lor din SUA. Ma mir ca exista asa ceva si la noi. Mda, stiu, e o chestie de normalitate…

Router-ul urmeaza sa vina si sper sa fie totul OK cu el, dar faptul ca se poate si asa… merita mentionat. Respectul pentru client il castigi prin servicii de calitate.

LE: Routerul a fost adus de curier joi, 4 iunie. Totul a fost gratuit. Este un router nou, cu alt S/N.

Apropo, articolul asta NU e o reclama. E doar un exemplu real de servicii civilizate pe care eu cred ca orice firma trebuie sa le ofere.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

3 Comments

  1. Ca si lucrurile rele care trebuie spuse despre un prestator de servicii la fel si cele bune trebuie evidentiate. UIte asa se duce vestea unora de seriosi si altora……care trebuie ocoliti

  2. Uneori le iese, alteori nu, dar e bine ca incearca sa ofere niste servicii decente. Foarte bine ca ii incurajezi, asa au motive sa fie in fiecare zi mai buni ca ieri.

  3. Eu nu am auzit decat lucruri rele, chiar si la birou ne-am intalnit cu un caz destul de deranjant. Ideea este alta, Depanero e doar un intermediar intre tine si service, un fel de baiatul care rupe biletele la intrarea in cinematograf.
    Sunt convins ca exista si cazuri fericite, dar din pacate internetul e plin de discutii despre Depanero.

    Bine ca s-a rezolvat!

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*