Grupul Telekom Romania anunță o serie de schimbări la nivelul echipei de management, care vor asigura o structură organizațională mai agilă, cu procese simplificate și orientate către nevoile clienților, pentru a permite creșterea eficienței operaționale și accelerarea planurilor strategice ale companiei.
Astfel, František Mala va prelua funcția de Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial România, începând cu 1 mai 2016, înlocuindu-l în acest rol pe Mathias Hanel. František Mala va fi responsabil de coordonarea activităților destinate clienților rezidențiali, centrate pe inițiativele comerciale.
František Mala este un director executiv care a dovedit o puternică orientare către clienți în cei peste 15 ani de experiență în domeniul telecomunicațiilor în T-Mobile Cehia și în alte companii aparținând grupului Deutsche Telekom. Cariera sa a evoluat prin asumarea mai multor roluri comerciale a căror complexitate a crescut continuu, de la aria serviciilor de relații clienți, la zona de marketing, precum și roluri de conducere la nivel de top management în zona comercială pe segmentul rezidențial. Cu o experiență solidă în marketing și financiar, František Mala a condus cu succes diverse proiecte de transformare și îmbunătățire care au generat creșteri de venituri, cotă de piață, satisfacția clienților și eficiență operațională. Înainte de a se alătura grupului Telekom Romania, František Mala a deținut poziția de Director Executiv Segment Rezidențial în cadrul T-Mobile Cehia.
Ladislav Petényi va fi numit Director Executiv Strategie, Transformare și Servicii Wholesale România. În acest rol va fi responsabil de procesul global de strategie al Telekom Romania și va conduce la nivel operațional procesul de transformare. De asemenea, Ladislav Petényi va coordona activitățile wholesale ale grupului de companii. Ladislav Petényi îl va înlocui în acest rol pe Gunnar Pahnke, începând cu 1 mai 2016.
Ladislav Petényi este un profesionist cu o experiență de peste 23 de ani în domeniul telecomunicațiilor, cu background economic și tehnic și experiență vastă în programe de transformare și managementul proiectelor. Cu o înțelegere foarte bună a tuturor ariilor și proceselor operaționale în domeniul telecomunicațiilor, Ladislav Petényi a condus cu succes integrarea, fuziunea și procesul post-fuziune al Slovak Telekom și T-Mobile Slovacia. Ladislav Petényi a fost responsabil de gestionarea și coordonarea implementării la nivelul întregii organizații a strategiei din cadrul Programului de Transformare al Slovak Telekom, cu scopul de a asigura atingerea obiectivelor cheie strategice și poziționarea pe piață a Slovak Telekom. Înainte de a se alătura Telekom Romania, Ladislav Petényi a deținut poziția de Senior Manager pentru Transformare în cadrul Slovak Telekom.
De la 1 mai 2016, Mihaela Ioniță va fi numită Director Juridic, Relații ale Companiei și Conformitate România. Mihaela Ioniță va coordona activitățile juridice, de reglementare și de securitate, cu scopul de a stabili și menține deschise canalele de comunicare cu diverși factori decizionali și organisme guvernamentale pentru a atinge obiectivele companiei, preluând responsabilitățile lui Emmanuel Sordet în acest rol. Având în vedere experiența Mihaelei Ioniță, rolul său a fost consolidat prin includerea de responsabilități din domeniile protecției datelor cu caracter personal și conformitate.
Mihaela Ioniță este un profesionist senior cu o experientă vastă și o înțelegere în profunzime a activității de telecomunicații, atât pe segmentul fix, cât și mobil și cu un solid background juridic, având 17 ani de practică juridică, din care 14 ani în industria de telecomunicații și 10 ani în grupul de companii Telekom Romania. Mihaela Ioniță are o experiență dovedită în probleme juridice complexe și variate, proiecte strategice, fuziuni și achiziții, guvernanță corporativă, managementul interacțiunii cu diverși factori decizionali, reprezentarea în fața autorităților, punerea în aplicare a politicilor Grupului, integrări operaționale, precum și în zona de reglementări. Anterior acestei poziții, Mihaela Ioniță a coordonat Divizia Juridică România a grupului de companii Telekom Romania.
František Mala, Ladislav Petényi și Mihaela Ioniță vor raporta Directorului General al grupului de companii Telekom Romania, Miroslav Majoroš.
Emmanuel Sordet, Director Executiv Relații ale Companiei România, Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii România și Andreas Grünewald, Director Executiv Managementul Aprovizionării România, vor părăsi compania la 30 aprilie 2016.
Activitățile aferente funcțiunilor Dezvoltare Afaceri Noi și Parteneriate, precum și eBusiness vor fi preluate de funcțiunea Strategie, Transformare și Servicii Wholesale, respectiv funcțiunea Comercial, Segment Rezidențial. Activitățile aferente Managementului Aprovizionării vor fi coordonate de Direcția Executivă Financiar România.
“Doresc să le mulțumesc lui Mathias Hanel, Gunnar Pahnke, Emmanuel Sordet, Olaf Lausen și Andreas Grünewald pentru contribuția și eforturile lor în procesul de transformare și aliniere operațională sub noua umbrelă T. De asemenea, doresc să le urez bun venit noilor membri în echipa de management a Telekom Romania. Am încredere că împreună vom redefini traiectoria de succes a grupului Telekom în România”, a spus Miroslav Majoroš, Director General al grupului de companii Telekom Romania.
Orice schimbare in bine a celor de la Telekom e de salutat. Nu sunt si nici nu am fost client al lor sau al fostului Cosmote dar din review-urile si nenumaratele articole citite serviciul lor de clienti e sub orice critica, deci aici ar trebuii intervenit ” taiat in carne vie” si cred ca apoi la tarifele practicate, in jos binenteles. Apoi cu acoperirea usor-usor sa intre in adevaratul sens pe piata.
Adevarata concurenta in piata telecomunicatiior ar trebuii sa scada tarifele si creste calitatea serviciilor. Ori din pacate la ora asta toate companiile prezente pe piata din Ro( exceptand Digi , fara a se face vreun fel reclama caci nu sunt nici aici abonat) isi fac planul de profit si afaceri la aceiasi masa,la o mica cafea!!!
Acum cand aproape in toate tarile din UE sau scos tarifele de roaming in avans, desi UE impusese tarife mici din 30 Aprilie si deabea din 2017 scoase definitiv, ai nostrii bravi operatori, profitand de mici portite prevazute in recomandari au reusit sa le ” scada” prin urcarea cu aproape un cent in plus fata de cat era inainte , introducand , mascat, tarif national+ cel impus de UE, ajungandu-se la aceste tarife mai mari decat erau. Poate tu fiind in presa Adi nu ar strica un reportaj TV sau in media scrisa pe tema asta, poate asa se vor implica cumva si ceva institutii in verificare dansilor.Ce spui?
Succes
@Doru: nu ii sperie reportajele TV. Imi aduc aminte ca acum 2 ani o mare companie de telefonie mobila era amendata pentru practicile nu tocmai legale. Crezi ca s-au schimbat?
Stiu Adi.Cand citesc informatiile economice si vad profiturile( declarate) ale marilor companii si in care cele de comunicatii mobile din Ro se apropie de cele din domeniul energiei, petrol, gaze, etc imi dau seama ca aici vorbim de “stat in stat” iar controalele cincinale si amenzile aplicate acestora nu sunt decat praf in ochii.Banuiesc ca ne rad in nas ori de cate ori au ocazia.Pentru ca se poate,pentru ca li se permite.
@Doru: asa este! Singura metoda prin care un client poate sa sanctioneze o astfel de companie este sa renunte la serviciile ei.
Da, fugi de dracu’ si dai de ta-su….!