În perioada 28 noiembrie – 5 decembrie, Freshful sărbătorește Ziua Națională și dedică o săptămână întreagă brandurilor românești.
În primul hipermarket românesc 100% online, mărcile locale nu puteau sta decât la loc de cinste. Încă din prima zi Freshful a strâns în ofertă mii de produse proaspete de la producatori și fermieri români, astfel că, la un an de la lansare, platforma reunește peste 200 de producători locali cu peste 375 branduri.
„Freshful by eMAG este un start-up românesc care a introdus în premieră conceptul de cumpărături săptămânale fără efort dintr-o gamă diversificată de produse proaspete, preponderent locale, dar și delicii internaționale. Într-un an de activitate Freshful, consumatorii noștri au manifestat un interes din ce în ce mai ridicat pentru branduri românești, sau mărci produse în România în cadrul unor afaceri, mici sau mari, ce susțin economia și bunul mers al comunităților.
Obiectivul nostru este să acoperim cât mai multe nevoi ale consumatorilor și să includem în gama Freshful atât mărci care sunt cunoscute, cât și branduri care provin de la mici producători,motiv pentru care atenția noastră va rămâne axată pe creșterea numarului de produse, food și non-food, ce provin din România” – Arnaud Dussaix, Strategy Consultant & Chief Commercial Officer, Freshful by eMAG.
Între 28 noiembrie și 5 decembrie 2022, promoțiile dedicate brandurilor românești vor fi accesibile pe www.freshful.ro și în aplicația mobilă, atât în paginile de campanie, cât și în categorii speciale ce vor promova băuturi alcoolice, brânzeturi, mezeluri, lactate, biscuiți, dulceață, produse de băcănie, produse proaspete de panificație de la furnizori și brutăria My Maia by Freshful, produse destinate curățeniei casei sau îngrijirii personale.
În plus, pentru inspirație culinară și povești spumoase, ambasadorul Freshful, Master Chef Radu Dumitrescu, va curatoria propria secțiune de recomandări de bunătăți românești și va pregăti rețete tipic românești.
Be the first to comment