Dupa ce Motorola s-a facut de ras cu vanzari foarte slabe pentru Xoom, a venit randul Samsung sa spuna cum au mers afacerile in trimestrul 2 din 2011.
Raportul lor contine tot felul de cifre, mai putin cele legate de vanzarile pentru telefoane si tablete. Ei motiveaza ca au implementat “o noua procedura legata de informatiile oferite” conform careia nu vor face publice cifrele asteptate de investitori si analisti. Motivatia Samsung: “vrem sa ne protejam de competitie”.
Hmm, ciudat… Apple nu are nicio problema in a oferi relatii exacte despre vanzarile iPhone si iPad. Oare lui Samsung ii este rusine cu cifrele? Cit de slabe pot fi vanzarile pentru Galaxy Tab si toate telefoanele supra-numite “iPhone Killer” incit ditamai compania trebuie sa inventeze astfel de scuze puerile si sa se ascunda dupa deget?
Presupun ca ai auzit ca Samsung GS2 a intrecu iPhone 4 in vanzari in Marea Britanie.
@Mihai Simionescu: nu am auzit. Dar daca ai informatii suplimentare as fi interesat sa le aflu. Pe de alta parte, daca cifrele la nivel global sunt mici, nu conteaza ce se intimpla in UK.
Uau! Mihai o sa te bucur… O sa fac o afirmatie de adevarat fan boy Apple: e incredibil! Samsung, care scoate un telefon la fiecare doua saptamini a reusit sa depaseasca in vinzari un telefon facut acum un an de zile…
@Mihai
Genul asta de raportari ale producatorilor de telefoane cu Android sunt clasice.
Conteaza ce performante ai la nivel global. Degeaba vinde Samsung 2 milioane in UK daca la nivel global se mai adauga inca 1 milion, deci in total 3 milioane (un exemplu doar).
Prin comparatie, poate Apple vinde in UK 500.000 de bucati si la nivel global 30 de milioane.
Cam cine crezi ca e in castig? :))
eu zic ca GS2 de la Samsung se apropie destul de mult de iPhone ca vanzari. Oricati fanboys apple or fi in lume cred ca destul de multi sunt constienti ca Galaxy S2, ca device, este de cel putin 2 ori mai performant decat orice alt telefon de pe piata inclusiv iphone. Deci teoretic ar trebui sa se vanda destul de bine.
@ionut: eu zic ca nu stii care sunt cifrele reale si ca iti dai cu parerea. Deci teoretic, comentariul tau nu are nicio valoare.
Eu unu cred ca e o chestie de imagine, dar nu una rea. De exemplu, vorbeam cu cineva de Quickmobile.ro si zicea ca se vand bine, dar fara sa stiu de chestia asta. Bineinteles ca nu suntem o piata reprezentativa. Oricum e bine gandita strategia. Uitati-va numai cate discutii a generat intre noi. Va dati seama cate discutii va genera intre alte persoane la nivel mult mai inalt… Si astfel, chiar daca Apple a avut cele mai mari vanzari, Samsung va fi mai mult timp pe buzele tuturor pentru ca ridica semne de intrebare. Nu vi se pare inteligent?
@cristina: se spune ca publicitatea negativa e tot publicitate. Ei, in cazul asta nu prea le-au picat bine toate discutiile pe tema.