Rottaprint: Investițiile în tehnologii au redus termenele de producție cu până la 2 zile în ultimul an

Tipografia Rottaprint. FOTO Total PR

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică cu capital 100% românesc, producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a implementat în ultimii 3 ani investiții de circa 6 milioane euro în tehnologii, echipamente și logistică.  Odată cu introducerea lor, compania  a înregistrat în 2023 reduceri de 1-2 zile în ceea ce privește termenele de producție, față de aceeași perioadă a anului trecut.

În 2023, tipografia a alocat un buget de 2 milioane euro, circa 75% din această sumă fiind direcționată achiziționării de echipamente, 20% pentru logistică și 5% pentru softuri, licențe și calculatoare.

Noul echipament de tipar digital achiziționat anul acesta, aduce o serie de avantaje semnificative pentru procesul de tipărire. În plus, odată cu acest echipament, Rottaprint a introdus în portofoliul său și o nouă tehnologie de tipar numită digital inkjet, care reduce timpul de setare, economisește cerneală cu până la 12% și minimizează energia și materialele folosite în procesul de producție. În plus, se remarcă prin productivitate ridicată, cu ajutorul lui se tipăresc etichete cu rezistență superioară la factorii externi de mediu, substanțe chimice agresive și uleiuri. Astfel, compania se va adresa cu o ofertă completă unor industrii diverse, precum industria chimică, industria de uleiuri, lubrifianți, automotive, cosmetice și produse de curățenie și igienă personală, precum și pentru industria băuturilor.

Totodată, noua tehnologie de tipar și echipamente ajută la economii de cerneală și energie.

“Compania s-a angajat de la bun început să investească în tehnologii de ultimă generație pentru a oferi calitate superioară și a răspunde cerințelor clienților. De asemenea, ne concentrăm cu și mai multă dedicare direcțiilor de dezvoltare durabilă. Sutenabilitatea este esențială atât  atunci când vine vorba de modul în care Rottaprint înțelege să fie ca business, loc de muncă și contributor al comunității locale. Economia circulară este un obiectiv important și un deziderat pentru toți actorii pieței în care activăm. Suntem printre cei care pot face diferența și care pot da un exemplu în favoarea societății, mediului și a generațiilor viitoare. Așa că ne asumăm responsabilitatea pentru toate deșeurile pe care le generăm, iar echipa noastră  este conectată la tot ce e nou în materie de soluții reciclabile, cu componentă reciclabilă sau sustenabilă”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

În urma tuturor  investițiilor în tehnologii și echipamente realizate în ultimii ani, reprezentanții Rottaprint spun că au asistat la o evoluție semnificativă a termenelor de producție și la o îmbunătățire a capacității de fabricare. Compania  a înregistrat reduceri de până la 2 zile în ceea ce privește termenele de producție față de aceeași perioadă a anului 2022. Mai mult, această îmbunătățire este semnificativă în contextul în care echipa Rottaprint lucrează cu un volum mare de comenzi, peste 60% dintre ele adresând industria FMCG, unde rapiditatea este esențială.

Rottaprint are în vedere și soluții speciale de personalizare a ambalajelor și etichetelor, precum finisări soft touch, coduri unice și etichete inteligente, care sunt utile în industrii precum cea a vinurilor, a suplimentelor alimentare și a produselor de lux.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*