Rottaprint a înregistrat o creștere de 7% a cifrei de afaceri în trimestrul 3 din 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut

Rottaprint. FOTO Total PR

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, companie de familie cu acționariat 100% local, a raportat o creștere de 7% a cifrei de afaceri în trimestrul al treilea din 2024, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, compania a avut comenzi în 15 țări la nivel global în acest an, exporturile reprezentând aproximativ 22% din cifra totală de afaceri.

Unul dintre factorii cheie în obținerea acestui rezultat a fost concentrarea pe anumite categorii de produse și segmente de clienți, adaptată în funcție de sezonalitate și de dinamica pieței. Printre produsele de succes s-au numărat etichetele termocontractibile, etichetele tipărite digital, ambalajele pentru unt și manșoanele pentru înghețată toate beneficiind de o cerere în creștere, datorită investițiilor în capacitatea de producție și în diversificarea portofoliului. În plus, extinderea portofoliului de clienți prin segmentarea atentă a pieței a contribuit semnificativ la evoluția business-ului.

„Când ai un portofoliu complex, este esențial să te focusezi pe anumite produse și categorii de clienți, în funcție de perioadele din an și de contextul dat de piață. Această strategie ne permite să ne aliniem mai eficient la cerințele și tendințele pieței, crescând astfel satisfacția clienților și consolidând relațiile pe termen lung. Rezultatele din acest trimestru validează direcția noastră de business și importanța investițiilor în diversificarea tehnologiilor, precum tiparul digital, și optimizarea producției. În 2024, am alocat un buget de 1,8 milioane de euro pentru aceste investiții, menite să susțină creșterea continuă”, declară Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

În trimestrul al treilea din 2024, Rottaprint a înregistrat o creștere de 11% a numărului de comenzi comparativ cu primul trimestru, o evoluție datorată sezonalității specifice industriei și volumul tradițional mai scăzut al comenzilor din luna ianuarie. Comparativ cu trimestrul al doilea, volumul de comenzi a rămas constant, confirmând stabilitatea cererii și eficiența strategiei de segmentare a pieței și de focusare pe produse specifice.

Domeniile predominante din care au venit clienții companiei au fost și trimestrul acesta industria produselor din carne și a produselor lactate, cu un focus pe produse precum etichetele termocontractibile și capacele de aluminiu. Față de perioadele anterioare, în trimestrul acesta a existat o creștere a cererii și în industria băuturilor răcoritoare în portofoliul Rottaprint, restul domeniilor rămânând constante. Mai mult, o bună parte din etichete produse pentru industria băuturilor răcoritoare au plecat spre export, mai exact spre Germania, cu simbolul DPG (echivalentul SGR în Romania), pentru care tipografia Rottaprint este certificată și autorizată să îl tipărească.

Pentru anul 2024, Rottaprint estimează o creștere a cifrei de afaceri de aproximativ 5% față de anul precedent, când a raportat venituri de 35 milioane euro – reflectând un ritm constant și sănătos, aliniat strategiei companiei de dezvoltare sustenabilă. Această evoluție preconizată subliniază angajamentul Rottaprint de a investi continuu în inovație și eficiență, pentru a susține cerințele pieței și pentru a consolida relațiile cu partenerii și clienții săi, atât pe plan local, cât și internațional.

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*