echipa de experti de la romtelecom dovedeste inca odata ca se pricepe…
incercam sa setez un modem de-al lor pe laptop in seara asta ca sa beneficiez de conexiunea slaba si scumpa a romtelecom. pentru ca nu mergea de nici o culoare cu CD-ul lor ii sun.
nu mai spun ca robotu iti spune ca atunci cind suni la nr de telefon GRATUIT iti raspunde robotu si iti spune ca daca vrei suport tehnic imediat te costa 5 euro indiferent de lungimea apelului. cind auzi astfeld e preturi nu stii cum sa inchizi mai repede telefonul. eu am continuat si bine am facut pentru ca abia apoi ti se spune ca ala cu 5 euro e alt nr de telefon. si ca asta e gratuit de fapt. doar ca tre sa astepti vo 10 minute.
duduia de la romtelecom imi pune niste intrebari. ii raspund si imi sugereza sa dezinstalez driveru pt modem. accept in speranta ca are ea o solutie mai buna. dupa aia imi zice sa iau ultima versiune a driverului de pe net. zau asa? si cum sa ma conectez daca NU am conexiune?
realizeaza si ea tampenia pe care a debitat-o si imi cere sa ma duc maine la sediul romtelecom ca sa iau alt CD. halal suport tehnic…
super tare,
cel mai competent suport tehnic romtelecom, cred ca tipa respectiva era studenta la filozofie si nu avea bani sa-si plateasca chiria si a fost angajata la romtelecon ca arata bine :)), daca afla Deutsche Telekom da afara tot departamentul afara in frunte cu coordonatorul tehnic.
Bun venit acasa !! :)) :))
Exact cum zice si LJ…Welcome home!!!
pai ce pot sa mai zic. Vei mai avea parte de astfel de neplaceri si asa cum a zis LJ welcome to Romania.
Lasa ca eu am un client cu bube mari: s-a schimbat platforma lor de mail si acum ii pe Google … CULMEA … nici cei de la suport nu se pot loga pe cont daramite clientul … fain nu?
loool….chiar ma gandeam cum o sa te descurci cu netul perioada asta”))))))
stai sa vezi cate hot spoturi ai in constanta si wirelss zone “)))) (0)
Off doamne…cand aud de suportul tehnic de la Romtelecom imi vine sa imi pun mainile in cap. Sunt penibili.
Am sunat sa fac o marire de banda de la 4 Mbps la 6 Mbps.. M-au trecut prin exact 6 departamente, spunandu-mi mereu ca “ne pare rau, noi aici ne ocupam de altceva, dar va putem face legatura unde trebuie”. In cel de-al cincilea departament mi-au verificat linia daca este compatibila cu noua viteza, de unde am aflat ca suporta si 12 Mbps. Buuun, in al 6-lea departament imi face tanti de acolo o cerere, inchid si dupa vreo 10 minute ma suna sa`mi spuna ca nu se poate face upgrade la noua linia ca nu suporta viteza. I-am spus ca am vorbit mai devreme cu cineva care a spus ca se poate si ea o tinea pe a ei spunandu`mi ca o sa ma sune cand linia mea va fi compatibila (la pastele cailor probabil).
Dupa ce am inchis, mi-a picat fisa ca si unii vecini de`ai mei din bloc au linii chiar si de 8 Mbps si am sunat din nou cu chef de tafna. Trec din nou prin vreo 4-5 departamente, apoi in final, o alta tanti imi spune ca nu se mai pot face comezile prin telefon si ca pentru asta trebuie sa merg la un sediu romtelecom.
Jalnici, patetici, execrabil…
Inca de la inceputul lui septembrie am reusit de pe clicknet.ro instalarea. Fara suport tehnic de la Romtelecom.
si ie imi merge greu netu . la inceput kkand mi lam bagat mergea fressshh si akum merge greu de nu pot sa mai rezisti sa astepti pana se inkarka. astept kate 5 minute sa se inkarce