Românii pot aduce bradul uscat în magazinele Leroy Merlin, indiferent de unde l-au achiziționat și vor beneficia de un voucher de cumpărături

Magazin Leroy Merlin

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, anunță că în perioada 5 – 15 ianuarie 2023, oricine poate aduce bradul uscat în magazinele retailerului, indiferent de unde a fost acesta achiziționat. Demersul face parte din campania de colectare și reutilizare a brazilor de Crăciun, organizată de Leroy Merlin pentru al optulea an consecutiv, cu rol de protejare a mediului înconjurător.

Persoanele care optează pentru returnarea bradului uscat sunt răsplătite cu un voucher de cumpărături în valoare de 25 lei. Voucher-ul este emis după returnarea bradului în cuvele special amenajate din curtea magazinelor Leroy Merlin și în baza cardului digital de client, fiind valabil pentru cumpărături în sediile fizice, cât și pentru produsele achiziționate prin serviciul Rezervă și Ridică, dar și pentru comenzi online în perioada 5 ianuarie – 12 februarie 2023.

„Știm că foarte multe persoane se întreabă ce pot face cu bradul după terminarea sărbătorilor și mai ales cum poate fi acesta reciclat. Anul acesta, toți cei interesați au posibilitatea pentru 2 săptămâni să aducă bradul uscat în magazinele noastre, chiar dacă nu l-au achiziționat din rețeaua Leroy Merlin. Astfel, îi încurajăm pe toți românii care s-au bucurat de bradul de Crăciun să participe la campania noastră de colectare și reutilizare a brazilor uscați, iar gestul lor va fi răsplătit cu un voucher de cumpărături. Prin această inițiativă, ne putem implica activ, împreună, în protejarea mediului înconjurător”, a declarat Frédéric Lamy, CEO Leroy Merlin România.  

Toți brazii colectați de Leroy Merlin urmează să fie transformați în produse prietenoase cu mediul, precum peleți și compost.

Magazinele Leroy Merlin au colectat anul trecut peste 40.000  de brazi după utilizare și se așteaptă ca anul acesta să dubleze numărul lor odată încheiată campania de vânzare sustenabilă din acest sezon.

Retailerul a vândut  aproximativ 100.000 de brazi în timpul campaniei care a debutat la finalul lunii noiembrie 2022. Toți brazii vânduți de Leroy Merlin au provenit din pepiniere special create pentru plantarea și creșterea brazilor de Crăciun. Acestea sunt amplasate exclusiv pe terenuri agricole întinse pe zeci de hectare, contribuind la diminuarea emisiilor de dioxid de carbon prin însăși existența lor. Inițiativa de sustenabilitate a companiei se alătură seriei de acțiuni dedicate atingerii obiectivului Grupului ADEO, din care face parte retailerul, de a scădea cu 20% impactul emisiilor de dioxid de carbon până în 2025.

Despre Leroy Merlin

Leroy Merlin este liderul european al pieței de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcții, decorațiuni și grădinărit. Companie inovatoare din cadrul ADEO, Leroy Merlin deține 800 de magazine în 15 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. Peste 115.000 de colegi fac parte din familia Leroy Merlin. Aflată într-un progres constant, compania ADEO a devenit cea mai mare companie franceză de pe piața internațională. În prezent, companiile grupului ADEO sunt recunoscute peste tot în lume prin numeroasele premii “Great Place to Work Institute”.

În România funcționează 20 magazine Leroy Merlin, cu peste 3000 de angajați în 14 orașe: București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea și Târgoviște.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*