Am mai auzit de bataia de joc de la RDS, dar nu am crezut. Pina astazi, cind am fost sa semnez un nou contract cu ei.
Sa ne intelegem: mergeam sa semnez un contract pentru TV si Internet, adica le dadeam bani ca sa-mi instaleze reteaua si ii rugam sa-mi ia bani in fiecare luna.
Am ales Punctul RCS-RDS de la Casa de Cultura din Constanta. Nici nu am apucat sa intreb unde trebuie sa stau ca am primit raspunsul sec al angajatei RCS-RDS:
“Eu in 10 minute intru in pauza de masa. Reveniti peste o ora”.
Poftim? Eu vin sa va dau bani si voi ma trimiteti la plimbare?
Astept un raspuns oficial de la RCS-RDS.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Fara suparare, dar da, RDS din acest punct de vedere este o companie de-a dreptul idioata. Eu tocmai ce mi-am incheiat contractul cu acestia, aveam un abonament de internet business ca na, ei nu trag orice fel de internet la casa, pe care plateam aproape 100 de lei, iar acum am gasit la UPC un pachet cu internet 100 Mb/s + CATV 94 programe la 60 de lei. Ma rog, si s-a intamplat o faza tare penibila si anume m-am dus direct intr-un punct de lucru sa-l reziliez, am semnat doua exemplare, iar acum doua zile am fost sunat sa mi se spuna ca s-a facut o greseala si ca eu nu trebuie sa semnez un formular standard de reziliere, ci de fapt un formular business. Au vrut sa ma cheme din nou pe la cine stie ce sediu, i-am amenintat cu ANCOM-ul, ne-am mai certat putin dupa care am cazut de-acord cum ca o sa se descurce ei intre ei si sa nu ma mai bata la cap niciodata. Horror baietii.
@boio: “who is your superior? Let me talk to him…”
F. Idiots… Ce tupeu are angajatul… Daca el intra in pauza inchide pravalia sau ce?… Eu uneori abia astept sa-mi iasa unu ca asta in fata sa pot sa-mi descarc nervii :)
In fine, ce ai facut in continuare?
Salut.
Stii cum se pune problema: tipa de la caserie nu castiga un ban in plus daca te ajuta cu 10 min inainte de pauza ei. Trebuie sa intelegem totusi faptul ca toata lumea are drept la o pauza cel putin. Gresit a fost modul in care ti-a spus: Eu in 10 minute intru in pauza de masa. Reveniti peste o ora.
Sa zicem ca dupa tine mai era un nene. Si tot asa. Acum tanti inseamna ca nu isi poate lua pauza toata ziua? Nu traim in plantatie. La intrare scrie (daca scrie) un program clar. Si de obicei anunta si cand e pauza. Daca tu ai vazut ca mai sunt 2 persoane inaintea ta si in 20 min tanti isi ia pauza (meritata sau nu dar legala), a fost vina ta ca ai stat inca 10 minute.
Sau poate nu inteleg eu. Oricum toti ne lovim de lucruri ca astea.
nu face caz de-asta @boio
se cunoaste situatia de la rds ,sunt praf la multe capitole
cum spunea cineva mai sus ,mai mult ca sigur a fost spus intr-un mod nu tocmai amabil (cum dealtfel se intampla mai tot timpul in Romania )
@ nic popa daca pe orar scrie orarul si femeia avea pauza ei meritata,,o poti blama??
ce poti vb cu superiorul ???
in unele situatii probabil ca merge ,,dar in unele devii penibil “vreau un superior”
vorbesc in stiinta de cauza ,stiu ce vorbesc
Ai vazut in Spania ce se intampla in pauza de masa la orice magazin ???Mie personal nu mi se pare un gest si un afront asa de mare…nu stiu poate eu am mai mult timp liber si nu ma grabesc defel.
Tocmai d-asta nu trec de la UPC la RDS. Stiu ca sunt multe dezavantaje dpdv TV respectiv lipsa multor canale de sport, etc insa customer service sucks. Nici viteza la net nu e fenomenala la UPC insa e constant si asta e exact ce am nevoie. Daca pica de 2-3 ori/an e mult. Si asta 30min-1ora max.
Din moment ce in Romania, patronii nu trimit la cursuri de customer service de unde sa stie “tarancuta” aia sa trateze clientii.
Se merge pe principiul bine stiut si anume “Are balta peste” …
@ Claudiu
In momentul in care un angajat intra in pauza este acoperit de alt angajat. Ce este asa greu de inteles? Eu, client, nici nu trebuie sa stiu ca persoana respectiva intra in pauza. Asa se intimpla intr o tara ca Statele Unite unde companiile stiu ce inseamna relatii cu clientii. Si nu mi spune ca “la noi” nu e ca “in afara”. Acesta e numai vina romanului care inghite orice. Astfel de situatii am vazut peste tot vara aceasta in Romania, de aceaia nu o sa mi mai arunc banii in Romania. O sa merg in tari civilizate care apreciaza faptul ca eu le sint client.
Sa vezi bataie de joc la orange cand vrei sa inchizi un contract! Te duci cu o luna inainte de expirarea contractului si te trateaza ca pe ultimul boschetar , ca nu trebuie sa vii asa devreme Dupa o luna , cand ma duc la ei deja prelungisera contractul ca de ce nu am anuntat cu o luna mai devreme. E vorba de un contract de 29 € pe luna , care doi ani a fost platit lunar conform contractului. Nu cred ca voi mai fi curand abonat al acestei multinationale hoate. O cartela de 4 € cu 2000 de min e mult mai avantajoasa. Internetul e gratis pe wi-fi de la rds
@Claudiu: chiar daca la intrare scrie ca are un program de masa, poate ca trebuie sa-si faca treaba mai repede si sa ma serveasca in cele zece minute si apoi sa intre in Pauza de masa. Ar fi avut un client multumit de serviciile lor. Nu cred ca semnarea unui contract dureaza mai mult de 2-3 minute.
Am lucrat si eu in servicii si am lucrat cu clienti. Chiar daca pauza de masa era la o anumita ora, nu le spuneam sa revina dupa acea pauza daca ea nu incepuse inca. Daca era trecut de ora la care incepe pauza si ea nu era la ghiseu o intelegeam. Dar asa nu o inteleg.
@Florin .. in tarile civilizate se inchide pravalia cu totul in pauza de masa.
@Adrian Boioglu … daca nu sa schimbat nimic de cand am semnat ultima data (acum un an) .. semnarea unui contract dureaza mai mult de 10 minute.
sunt de acord totusi ca fata nu a stiut cum sa “te trimita la plimbare cu tact”
@Razvan: gresesti. Eu pe unde am umblat nu se inchide nimic in pauza de masa.
@Adrian Boioglu – ba da, în țările civilizate se închide prăvălia în pauza de masă: exemplu băncile în Italia.
@Razvan
In gindirea mea de cetatean american e aberant ce spui tu.
In Statele Unite nu se inchide nici cea mai mica pravalie la prinz. Angajatii isi iau pauza de prinz la ore diferite, asa ca e mereu cineva care lucreaza.
Dar acum, cine a zis ca SUA e o tara civilizata?
In Italia, Spania si probabil si alte tari din Europa cel putin, se inchide tot pt pauza de masa, intre orele 13 si 15. Banci, pravalii, magazine, inclusiv institutiile de stat. Cateva magazine si restaurante raman deschise. Chiar si magazine mari de tip supermarket se inchid pt o ora sau doua ore, de la caz la caz.
Un contract la rds daca esti client nou si nu doar un act aditional dureaza minim 20 min.
Nu sunt de acord cu modul in care ti-a raspuns, dar nu sunt de acord nici cu faptul ca persoana respectiva sa nu-si ia pauza de masa.
In strainatate se respecta foarte mult aceste pauze spre deosebire de romani si cu atat mai mult se respecta acel program de 8 ore, 10, 12 sau cat are stiulat fiecare in contract. Doar in Romania se sta peste program. O sa ziceti ca si in tarile civilizate se sta, da asa e, dar ia leafa dubla pt fiecare minut peste program!
Florin poate fi aberant pt tine, dar in tarile mentionate de mine asa se intampla. Daca in SUA nu e asa, nu inseamna ca peste tot in lume trebuie sa fie la fel!
Nu plati sa vezi cum te suna dupa aia “Va rugam sa achitati factura restanta pentru …”
@sive: si angajatul de la Banca, stiind ca intra in pauza in 10 minute, nu accepta sa-ti faca un cont pentru a le da lor banii?
@Adrian: Si in Germania e aceeasi situatie, cel putin cu bancile. Am vrut sa-mi fac un cont si cam aceeasi chestie am primit ca raspuns: “reveniti intr-o ora, ca noi acuma intram in pauza de masa”. Iar dupa o ora cand am venit inca nu era deschis, asa ca m-am dus la alta banca care deschisese deja.
Asta pe langa faptul ca netul de la RDS aici ar fi ceva de lux, ei considerand o conexiune de 2 Mbps, care pica mult mai des decat pica RDS-ul in Romania, ca pe ceva foarte ok… si platesc si mult mai mult pe asa ceva.
Se pot organiza in asa fel incat sa isi ia pauza si sa fie tratati toti clientii in mod egal numai ca asta tine de conducerea filialei de acolo sau de angajati.Ce iti pasa tie ca si client ca tanti are pauza?Te duci acolo si bati un drum din timpul tau liber pentru a rezolva diferite probleme.Nu este normal sa te trimita la plimbare si sa revii intr-o ora ca vrea dansa sa savureze o friptura in spate.Am fost si eu recent la RCS-RDS sa imi fac abonament.Domnisoara de acolo tipa la clienti si le vorbea de parca erau oameni ai strazii, ceea ce mi-a produs un sentiment tare neplacut.Unii oameni uita de ce sunt angajati acolo si este trist, respectiv sa serveasca clientul.
@adrian boioglu: de acord cu tine insa : “faca un cont pentru a le da lor banii?” Complet neadevarat. Banii nu intra in contul ei ci al bancii. Gandirea generala e: eu sunt un angajat, cu salariu fix (probabil) lunar. Deci nu ma intereseaza cate contracte sau daca un posibil client este deranjat de modul in care l-am tratat.
@Adrian: Cred ca era implicita rotatia dar tanti era singura (cred). cine sa preia? Paznicul?