Rezolvarea problemelor cu taxarea activarii FaceTime

Iti spuneam in urma cu trei saptamani ca Vodafone Romania exagereaza cu taxarea pentru activarea FaceTime. Mai precis, taxeaza fiecare activare a serviciului, dupa fiecare Restore de iPhone.

Eu am fost taxat de 4 ori si pe 9 martie am depus sesizare (inregistrata cu nr. 201301399) la *222. Mi s-a spus ca voi fi sunat in citeva zile. Guess What? Niciun angajat Vodafone nu s-a sinchisit sa sune.

Astazi am revenit cu un telefon si persoana de la Departamentul de Relatii cu Clientii imi spune ca Sesizarea cu numarul mentionat mai sus nu exista in baza lor de date. M-a intrebat cind am sunat ultima data la Vodafone, i-am spus ca pe 9 martie si imi raspunde ca in documentele lor apare ca am sunat ultima data prin ianuarie.

How convenient!

Si totusi, Apelurile detaliate de pe vodafone.ro spun altceva:

Deci a existat un apel de 13 minute la data respectiva. Dupa alte 10 minute de asteptare, angajatul Vodafone a renuntat probabil sa mai caute si m-a intrebat despre ce era vorba in sesizare. I-am explicat ca am fost taxat de 4 ori pentru activarea aceluiasi serviciu.

Apelul la *222 a durat astazi 81 minute. Am pierdut peste o ora ca sa imi cer dreptul de a nu fi taxat abuziv de catre Vodafone Romania.

La final, tipul de la Vodafone a acceptat sa faca “o exceptie” (cum a numit-o el) si sa radieze 3 dintre cele 4 SMS-uri internationale.

Apreciez faptul ca angajatul Vodafone a facut tot ce a putut pentru a rezolva problema.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

8 Comments

  1. Deci…1-0 pentru Orange…s-au miscat mi repede, dupa cam am spus in postul respectiv..:). ba chiar mi-a compensa toate cele 3 SMS-uri transmise..:)

  2. Tipic Soimaresc …
    Facem cum facem si ajungem sa ne bucuram la ceva care pentru multi alti e ceva banal.

  3. asta nu este o rezolvare. va trebui sa ii suni din nou cand iti vei face din nou restore. si eu am sunat la ei si mi s-a spus ca nu ei taxeaza, ci Apple si ca problema asta nu tine de ei, ca banii nu ajung la ei. auzi tu prosteala!
    desi nu e stilul meu, m-am lasat pagubas vazand cu ce tupeu te aburesc.

  4. Nu e ceva de bucurat, era doar o comparatie Orange-Vodafone…cu acelas efect final din pacate. Mi-a compensat cele 3 SMS-uri, spunandu-mi ca data viitoare cand voi face activare(chiar si restore sau reintroducere cartela SIM in aparat…dupa folosire in alt aparat) voi fi taxat din nou, dar atunci, in cunostiinta de cauza…..nu ca acum, cand poata nu m-a informat nimeni.
    Daca il lasam activat nu mai taxeaza..:)

  5. Imi suna cunoscut. Vodafone-ul are probleme mari.

    Eu am facut portarea de pe Vodafone pe Orange pe la jumatatea lunii ianuarie. Evident ca portarea nu o puteam facea daca nu imi plateam ultima factura la Vodafone, asa ca, bineinteles, am platit-o.

    Suntem in martie si m-au sunat cei de la vodafone, fara nici o gluma, de 8 ori sa-mi platesc factura restanta. De fiecare data le-am explicat ca am factura, le-am dat numarul de factura si-mi confirmau ca intr-adevar totul este in regula. Nu trecea bine o saptamana, primeam iarasi telefon de la ei si-mi spuneau ca tot nu exista factura in baza lor de date si ca trebuie sa platesc urgent. Iarasi, da-le numarul de factura si incearca sa le explici ca ai platit.

    Recent, mi-au dat mesaj ca ma dau in judecata daca nu platesc. Efectiv nu mai stiu ce sa fac. Am vorbit cu 8 oameni diferiti. Nici unul nu e in stare sa faca 2 clicuri in sistem. Factura o am in sertar. Are loc de cinste deja. Stiu ca ma vor suna saptamana asta sa ma dea in judecata. Am dat odata de un angajat de la departamentul clienti care mi-a dat niste “inside information” cum ca multora le e “lene” sa se ocupe de facturi si ca nu sunt singurul cu aceasta problema.

    De cand sunt pe orange sunt f multumit. Sper poate anul asta sa-si dea seama si vodafone ca mi-am platit datoriile catre ei

  6. AAA..VOI SUNTETI FERICITI INSEAMNA…Mie mi-a taiat RDS netu si TV ca am o factura neplatita din 2009…desi eu am contract cu ei din 2011 August….si ce factura de 3 mil.( vezi doamne la aceasi adresa sunt 4 contracte) So constatarea mea…DACA PROSTIA AR DUREA..NU NE-AM MAI INTELEGE UNI CU ALTII DE URLETELE LOR !

  7. Eu unul va recomand Cosmote. Iti iei un iPhone la cele mai mici preturi, factory unlocked, si ai semnal peste tot… nu stiu cum sta la capitolul net, dar luna asta poate trec pe un abonament cu net, si sper sa pun mana si pe un 4S.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*