Revolut pune accent pe serviciile bancare pentru întreprinderi și lansează Revolut BillPay, în timp ce încasările globale anuale depășesc 500 de milioane de dolari

Revolut Business. FOTO Revolut

Revolut, fintech-ul global cu peste 45 de milioane de clienți în întreaga lume, a anunțat astăzi că își intensifică activitatea de banking pentru afaceri, întrucât încasările globale anuale ale ofertei sale business-to-business (B2B), Revolut Business, au depășit $500M (€450M). În România, volumul tranzacțiilor procesate lunar a ajuns aproape de €345M.

Vestea vine pe măsură ce Revolut continuă să își extindă amprenta la nivel global cu lansarea Revolut Business în Singapore – beneficiind companiile globale cu operațiuni în Singapore și introducând o soluție bancară tech-first pe o piață insuficient deservită de băncile tradiționale. Această mișcare aduce numărul total de piețe în care Revolut Business este activ la 40. Această creștere accelerată va continua în contextul în care Revolut Business integrează peste 20.000 de întreprinderi în fiecare lună, acestea alăturându-se sutelor de mii de afaceri active lunar. În România, Revolut Business înregistrează o medie de aproape 1000 de afaceri noi active în fiecare lună, în creștere cu 101% față de anul precedent. (1 an de la 03.09.24)

Continuând această evoluție, Revolut a lansat astăzi Revolut BillPay pentru a răspunde în continuare cererii tot mai mari de servicii bancare mai bune pentru întreprinderi. Integrat cu principalele programe de contabilitate, inclusiv QuickBooks, Xero și FreeAgent, Revolut BillPay este conceput pentru a economisi timp în gestionarea și plata facturilor către furnizori din peste 150 de destinații cu doar câteva clicuri. Întreprinderile pot minimiza efortul manual, pot beneficia de controale ale cheltuielilor și reguli de aprobare și pot obține o supraveghere completă a operațiunilor lor, eliberându-și timpul pentru creșterea afacerii.

Inovațiile viitoare în materie de produse se vor concentra în jurul a patru domenii-cheie:

Banking: Revolut Business ajută companiile să pătrundă pe noi piețe și să economisească atunci când transferă bani în peste 150 de țări. Doar în acest an a introdus IBAN-uri locale într-o serie de piețe europene, făcând plățile locale și mai transparente, și va continua să construiască integrări mai ample și tipuri de plăți pe piețele locale.

Plăți: Revolut Business a introdus Push-to-Card, o modalitate simplă pentru întreprinderi de a plăti clienții și contractorii ca un localnic, la nivel global și în câteva minute; cu 78 de țări acoperite în peste 50 de monede locale. Întreprinderile au nevoie doar de un număr de card (și un nume), în timp ce utilizatorii beneficiază automat de ratele de schimb valutar ale Revolut pentru plățile internaționale.

Achiziționare: Comercianții din întreaga lume folosesc Revolut Pay pentru a accepta plăți cu clienți de renume, inclusiv Aer Lingus, Kiwi și French Connection. Pentru a continua să răspundă unei cereri în creștere rapidă, Revolut va continua să crească opțiunile de acceptare a plăților prin lansarea unui terminal de plată pentru întreprinderile mari. Anul acesta Revolut Business și Meridian Taxi au încheiat un parteneriat prin care compania bucureșteană de mobilitate urbană și-a echipat cele 1000 de taxiuri cu terminale de plăți Revolut Reader.

James Gibson, Head of Revolut Business, a declarat: „Modelat pe baza experienței noastre de a servi milioane de clienți retail, Revolut Business se dezvoltă rapid. În ultimul an, am făcut pași uriași în misiunea noastră de a fi sistemul de automatizare financiară numărul unu pentru întreprinderi și am adus recent produsul în Singapore. Cu sprijinul unui număr semnificativ și în creștere de clienți, intensificăm agresiv activitatea B2B și suntem pregătiți să revoluționăm sistemul bancar pentru și mai multe întreprinderi din întreaga lume”.

De la lansarea sa în 2017, Revolut Business a continuat să inoveze și a adăugat o varietate de instrumente și caracteristici diferite platformei sale, în conformitate cu nevoile în continuă evoluție ale întreprinderilor, devenind o platformă unică pentru acestea.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*