Revolut Business: Trei din cinci factori de decizie din companii cred că băncile clasice se adaptează mai greu la nevoile afacerilor moderne

FOTO Revolut

Revolut Business, aplicația financiară globală folosită de sute de mii de companii, dă publicității un studiu realizat alături de compania de cercetare Dynata, care ne arată că tot mai multe companii se orientează spre fintech-uri, în defavoarea băncilor tradiționale, pentru a-și rezolva nevoile financiare, urmând tendințele din segmentul serviciilor pentru persoane fizice. Studiul a fost realizat pe un eșantion format din 2.850 de factori de decizie din companii din șapte piețe europene și pregătește lansarea noii versiuni a aplicației pentru companii și antreprenori, Revolut Business 5.

Conform studiului comandat de Revolut, 60% dintre afaceri consideră că băncile tradiționale sunt prea lente pentru nevoile lor financiare. Aproape jumătate dintre respondenți (48%) menționează printre provocările relațiilor cu băncile clasice taxele și comisioanele mari, tranzacțiile lente (30%) și o experiență nesatisfăcătoare în utilizarea aplicațiilor mobile (19%). Aceste neajunsuri îi împing pe antreprenori și pe managerii din companii spre fintech-uri precum  Revolut, pentru care agilitatea și inovația sunt principii de bază. Patru din cinci afaceri românești (80%) ar avea încredere într-un fintech care să le ajute cu nevoile  lor financiare.

Produsele și serviciile inovatoare sunt percepute de majoritatea respondenților (55%) ca cel mai important beneficiu al utilizării unui fintech. Taxele mai bune sunt al doilea avantaj menționat (45%) și al treilea – capabilități mobile îmbunătățite (39%). Astfel, 27% dintre respondenți ar prefera să-și gestioneze nevoile financiare ale business-ului cu sprijinul unei companii fintech, în timp ce 60% ar combina serviciile fintech cu băncile tradiționale. Preferința pentru utilizarea unui fintech este mai mare în rândul respondenților din industrii precum tech (54%) și retail (36%), precum și în rândul companiilor mijlocii (251-1.000 de angajați, cu 45%).

Revolut vine cu un sprijin suplimentar pentru clienții din segmentul B2B, lansând Revolut Business 5, care oferă o experiență îmbunătățită atât utilizatorilor de aplicații mobile, cât și celor care folosesc desktop-uri, pentru a răspunde nevoilor în evoluție ale industriei. Aplicația Revolut Business beneficiază de un design îmbunătățit pentru a ajuta companiile să economisească mai mult timp și bani.

„Când am lansat Revolut Business, în 2017, știam că antreprenorii își doresc un produs bancar care să evolueze odată cu nevoile lor și care să le ofere clienților o experiență potrivită vremurilor noastre. Astfel se explică de ce numărul clienților Revolut Business a crescut constant.  Acum, când lansăm Revolut Business 5, știm că le oferim clienților posibilitatea de a găsi funcții mai rapid, de a cheltui cu mai multă atenție și de a gestiona cu ușurință plățile. Revolut Business continuă să crească și așteaptă cu nerăbdare să deservească mai mulți clienți care nu mai vor să fie captivi în actualul mod de lucru și doresc o soluție care să se miște cu tehnologia zilei”, a explicat James Gibson, director general Revolut Business.

În România, studiul a mai arătat că:

35% dintre respondenți folosesc deja un fintech în scopuri de afaceri

54% dintre respondenții din companiile de tehnologie folosesc deja fintech-uri pentru a-și gestiona afacerile, urmate de firmele de ospitalitate (33%)

37% dintre companiile din domeniul financiar iau în considerare utilizarea unui fintech ca unul dintre partenerii lor de afaceri, iar jumătate dintre companiile din domeniul sănătății ar avea încredere într-un furnizor de fintech pentru a-și gestiona nevoile financiare, dar încă le lipsește un plan în acest sens

Taxele mai avantajoase (60%) și produsele și serviciile mai inovatoare (60%) sunt principalele beneficii pentru companiile mari cu peste 1.001 de angajați atunci când vine vorba de utilizarea unui fintech

Revolut Business 5 oferă o navigare mai rapidă, o interfață personalizată și un acces ușor la detaliile cardului, cu elemente de analiză chiar din ecranul principal. Funcțiile actualizate includ debitări directe B2B SEPA, instrumente de plată simplificate pentru e-commerce și încasare la punctul de vânzare, instrumente de trezorerie dedicate pentru schimbul valutar și opțiuni de aprobare pe mai multe niveluri, pentru gestionarea cheltuielilor echipei.

Clienții Revolut Business au observat deja o eficientizare a proceselor financiare ca urmare a utilizării instrumentelor financiare ale platformei.

„Revolut Business a ajutat echipa noastră financiară să devină mai agilă și mai receptivă, să proceseze tranzacțiile mai rapid la costuri mai mici și să țină evidența cheltuielilor echipei în timp real”, a declarat Adriana Sârbu, CFO Karpaten Tourism, un tour operator global, cu renume și în România.

„Cu Revolut Business, Karpaten Tourism a reușit să-și diminueze costurile de schimb valutar cu peste 25% și a economisit peste 20% din timp cu instrumentul Cheltuieli, asigurându-se în același timp că departamentul financiar deține întotdeauna controlul asupra cheltuielilor echipei și are cunoștință de achizițiile acesteia. Suntem încântați să vedem că soluțiile Revolut pentru gestionarea plăților în diverse valute și funcția noastră de economisire a timpului Spend Management contribuie la optimizarea operațiunilor și finanțelor clienților noștri”, a adăugat Iulian Boia, Sales Manager România.

De asemenea, compania a anunțat recent că veniturile anuale globale pentru Revolut Business au depășit 500 de milioane de dolari. Această evoluție este o dovadă a cererii în creștere de soluții Revolut Business, pe măsură ce tot mai multe companii apelează la fintech pentru o modalitate mai rapidă și mai flexibilă de a-și gestiona nevoile financiare.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*