Revolut Bank UAB Sucursala România întâmpină primii clienți locali

Gabriela Simion. FOTO Revolut

Revolut Bank UAB, banca digitală europeană cu peste 36 de milioane de clienți în Spațiul Economic European (SEE) și peste 4 milioane în România, anunță că a demarat migrarea clienților de pe entitatea lituaniană pe cea locală. De la sfârșitul săptămînii trecute, banca digitală a început și alocarea de IBAN-uri locale proprii.

În ultimele 12 luni, Revolut a deschis sucursale locale în Irlanda, Franța, Spania, Olanda, Germania, Italia, iar sucursala din România este următoarea care devine operațională, printr-un proces etapizat. Odată cu migrarea la noile IBAN-uri locale și cu participarea la schemele locale de plăți, Revolut răspunde nevoilor financiare în creștere ale clienților români persoane fizice sau juridice și va continua diversificarea portofoliului de produse bancare.

Similar tuturor produselor și serviciilor furnizate de Revolut, migrarea va fi un proces automat și simplificat, în timp ce experiența clientului va rămâne neschimbată. Toate serviciile legate de conturile de plăți utilizate de clienți (ex. Cont Personal, Planuri Plătite, Conturi Comune, Revolut Pro, debite directe și transferuri de bani locale și internaționale, schimb valutar, plăți cu cardul, Revolut <18, Conturile de economii) vor fi furnizate prin intermediul sucursalei din România. Celelalte servicii vor continua să fie oferite de alte entități din grup, similar modului în care sunt furnizate în prezent.

Adăugarea IBAN-ului românesc oferit de Revolut le facilitează utilizatorilor români persoane fizice sau juridice posibilitatea de a încasa salariul direct în acest cont sau de a-și planifica plata abonamentelor și a facturilor. Acest aspect, împreună cu ecosistemul complet de produse oferite – cont curent, plăți, credite, economii, investiții, analiza bugetului, călătorii, experiențe, lifestyle- poziționează Revolut ca o opțiune solidă de cont bancar principal pentru români.

Ținând cont de mărimea portofoliului de clienți și complexitatea procesului, compania depune toate eforturile astfel încât trecerea la noul IBAN Revolut să se realizeze fără dificultăți pentru clienți. Clienții sunt informați direct de către bancă în legătură cu tranziția la noul IBAN local, de aceea fiind important ca aceștia să acorde atenție notificărilor din aplicație sau emailurilor transmise de bancă.

Pentru a evita întârzieri la încasarea fondurilor, Revolut le recomandă clienților care folosesc frecvent actualul IBAN ca, imediat după primirea notificării privind actualizarea acestuia, să le comunice noul IBAN local partenerilor, angajatorilor sau autorităților de la care primesc fonduri sau încasează salariul. Pentru a asigura clienților un timp de acomodare, transferurile făcute către IBAN-ul actul (vechi) se vor redirecționa automat către noul IBAN local, până la data de 31 decembrie 2024. Ulterior acestei date, transferurile se vor returna către trimițător.

După emiterea IBAN-urilor locale va urma migrarea pe noua entitate bancară locală. Conturile Revolut vor fi administrate de sucursala din România a Revolut Bank UAB și se vor supune legislației locale, în timp ce depozitele clienților vor continua să fie garantate până la 100.000 de euro de Fondul Lituanian de Garantare a Depozitelor. Revolut Bank operează pe 30 de piețe din Spațiul Economic European (SEE) și este autorizată și reglementată de Banca Centrală Europeană și de Banca Lituaniei.

„După recenta integrare a sistemelor noastre cu sistemele locale de plăți ReGIS și TRANSFOND, acum trecem la o nouă etapă spre operaționalizarea sucursalei Revolut Bank UAB în România. Pentru Revolut, acest demers este o dovadă a promisiunii de a deveni cu adevărat un cont bancar principal pentru clienții noștri români.

Dată fiind dimensiunea portofoliului nostru, acest proces complex din punct de vedere operațional se va realiza treptat. Avem certitudinea că utilizatorii înțeleg că, oricât de mult am simplifica pentru ei tranziția la noul serviciu, este posibil să întâmpinăm și provocări. Le mulțumim anticipat pentru cooperare și loialitate și îi asigurăm că rămânem fideli viziunii noastre de a face banking-ul mai simplu și mai la îndemână pentru fiecare dintre ei. 

Cu noul IBAN local Revolut și accesul la sistemele locale de plăți, clienții vor putea să-și valorifice și mai bine bugetele, având la dispoziție, în același loc, în aceeași aplicație, un întreg ecosistem care îi ajută să își gestioneze banii personali și mai bine, a declarat Gabriela Simion, Manager General al Revolut Bank UAB Sucursala România.

„După doi ani de muncă, iată că ajungem să le deschidem clienților noștri accesul la un cont IBAN local propriu și la o experiență de banking mult mai adaptată la ceea ce înseamnă azi un furnizor de servicii financiar-bancare care acoperă orice nevoie a clientului legată de gestionarea banilor săi. Le mulțumesc clienților noștri români pentru încrederea arătată și îi felicit pe toți colegii din Revolut pentru eforturile lor constante de a transforma banca noastră digitală  într-un campion al domeniului financiar, în Europa”, a declarat Joe Heneghan, Partner & Chief Executive Officer – Revolut Bank.

 

 

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*