Leroy Merlin, al doilea cel mai mare retailer de bricolaj din România, după cifra de afaceri, a închiriat de la compania austriacă Supernova Group două spații de retail în București, în suprafață totală de 21.000 metri pătrați, tranzacții intermediate de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Cele două spații sunt localizate în cadrul proiectelor Supernova Lujerului și Supernova Pantelimon, și au 8.300 metri pătrați, respectiv 13.000 metri pătrați.
Supernova Lujerului și Supernova Pantelimon fac parte din portofoliul de șase proprietăți Cora pe care Supernova Group l-a achiziționat în 2021 în urma unei tranzacții de tip sale and leaseback, care au fost sau urmează să fie modernizate și redenumite.
Bogdan Marcu, Partner Capital Markets Cushman & Wakefield Echinox: ”Ne bucurăm că am putut asista Supernova Group în această tranzacție de închiriere complexă, încheiată într-un timp record. Cele două spații se află în poziții cheie, în unele dintre cele mai intens populate zone în București, și completează foarte bine atât portofoliul de magazine pe care Leroy Merlin îl deține în oraș, cât și mixul de chiriași pe care Supernova intenționează să-l ofere clienților prin remodelarea spațiilor din cele două galerii comerciale. Segmentul de DIY a fost unul dintre performerii pieței de retail în ultimii ani, dovedindu-și reziliența în condiții dificile, precum inflație ridicată, consum în scădere, dobânzi mari. Mai mult decât atât, credem că piața de DIY locală va continua să crească, ceea ce se va traduce în noi investiții.”
Supernova Group este o companie internațională care se concentrează pe dezvoltarea și managementul a proprietăților imobiliare comerciale din Austria, Slovenia, Croația, România și Slovacia. Portofoliul actual al grupului cuprinde peste 110 proprietăți cu o valoare brută de 2,2 miliarde de euro. Supernova Group a intrat pe piața din România în noiembrie 2020 prin preluarea centrului comercial Jupiter City din Pitești, care de atunci a fost rebranduit și complet renovat. În plus, Supernova Group a achiziționat încă șase centre comerciale în 2021, situate în București (trei locații), Constanța, Bacău și Drobeta Turnu
Markus Pinggera, Managing Director at Supernova Group: “Supernova Group este încântat să primească în centrele noastre comerciale un partener puternic precum Leroy Merlin. Prezența lui va aduce valoare adăugată atât centrelor comerciale, cât și clienților noștri. Având în vedere că Supernova Lujerului va trece, de asemenea, printr-un proces de renovare și modernizare în perioada următoare, ne așteptăm ca odată cu sosirea unui partener atât de valoros, așa cum este Leroy Merlin, să avem un centru comercial puternic, care va deveni una dintre cele mai atractive destinații de shopping din zonă. Apreciem de asemenea, rolul important pe care consultantul imobiliar Cushman & Wakefield Echinox l-a avut în realizarea acestei tranzacții”.
Leroy Merlin, al doilea jucător de pe piața de bricolaj din România după cifra de afaceri raportată în 2022, mai deține patru magazine în București, ultimul fiind deschis în 2020. La nivel național, grupul este prezent în 15 orașe, având 21 de magazine, în care lucrează aproximativ 3.000 de angajați.
Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin Romania: “Parteneriatul solid și bazat pe încredere între Leroy Merlin și Cushman & Wakefield Echinox este evidențiat de cele patru tranzacții realizate până acum (Brașov Astra, Pitești, Lujerului și Pantelimon), confirmând angajamentul ambelor companii pentru o colaborare durabilă și eficientă cu scopul de a răspunde nevoilor locuitorilor din România. Prin colaborarea cu Supernova și deschiderea celor două magazine în București întărim și mai puternic modelul nostru de business: investițiile în oameni, expansiunea rețelei de magazine, digitalizare si sustenabilitate. Deși românii au fost mai atenți în privința cheltuielilor în ultimii ani, aceștia sunt foarte atașați de casele lor și investesc în ele. Astfel că, ne asumăm promisiunea de a facilita accesul locuitorilor din București la produse indiferent de bugetul pe care îl au la dispoziție prin strategia noastra de ,,Prețuri mici în fiecare zi” – monitorizăm prețurile constant, le ajustăm și avem grijă să intervenim imediat când furnizorii ne scad costurile de achiziție.”
Be the first to comment