Un articol interesant al lui Marco Arment – creatorul Instapaper. Intre timp, Instapaper a fost vanduta, dar asta nu inseamna ca nu are in continuare fani la fel de multi.
Partea cea mai buna este ca Instapaper este si un fel de retea sociala, dar fara partea sociala din ea. Stiu, e greu de explicat in doar doua cuvinte.
“There are no notifications whatsoever for following and unfollowing. Nobody can tell who follows them, how many people do, or even if anyone does. In addition to removing the emotional rollercoaster of follower counts and unfollows, this may actually increase following activity: if people realize that others won’t know when they follow or unfollow, they may feel more comfortable doing so.”
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Be the first to comment