reclama ascunsa à la CNN

da, se intimpla si la case mai mari. CNN US si CNN Intl au niste promo-uri despre cum stirile vin cu tine pe oriunde mergi. calitate grafica deosebita, concept  – asemenea, dar la final apar niste siluete de electronice care spun mai mult decit ar trebui sa spuna.

exista doua tipuri de promo-uri: unul care iti arata un laptop desenat, un tv si apoi un "Motorola RAZR". pentru cei care nu se pricep e doar un alt telefon, numai ca desenul e atit de detaliat incit seamana de la o posta cu o reclama subliminala pentru telefonul in cauza.

a doua varianta a aceluiasi promo: de data asta CNN a renuntat la jucaria motorola si iti ofera posibilitatea sa-ti primesti stirile pe un aparat similar produs de Nokia. in desen apare un Nokia serie 6000. si cele doua exemple nu sunt intimplatoare, asa cum de ex..mai vezi uneori un ipod stilizat atunci cind vine vorba de muzica la purtator…

oare cit au dat cei doi producatori de telefoane mobile sa apara atit de des la CNN?

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*