Stim ca RCS-RDS au oferte bune, angajati care-ti raspund politicos la telefon, dar cind e vorba sa livreze la timp sau sa se tina de cuvant… lasa de dorit.
Astazi am primit de la Marius Mocanu, un cititor fidel, o sesizare a unei situatii la fel de deranjante ca si altele despre care am mai scris pe blog:
Pe data de 10 Iunie 2014, pe site-ul rcs-rds.ro exista o oferta de achizitie terminale telefonie mobila. Abonat fiind, mi s-a parut avantajoasa si, printre balbele angajatilor de la relatii clienti, am lansat comanda pentru un iPhone 5s. Telefonul comandat nu a sosit nici pana acum, desi pe site nu apare nicaieri ca terminalele nu sunt disponibile, oferta lor stand afisata ca si cum te-ai putea duce in magazin sa achizitionezi unul oricand fara vreun detaliu referitor la disponibilitatea terminalelor.
Intre timp, mai precis in dimineata aceasta, am intrat pe site sa vad cum mai stau lucrurile si constat cu stupoare ca oferta s-a schimbat. Toate acestea fara nicio instiintare. Sun din nou la relatii clienti si pun problema la modul: eu la ce pret voi achizitiona telefonul avand in vedere ca atunci cand am lansat comanda era un pret, iar intre timp acelasi telefon are alt pret? Pretul este, firesc, mai mare, cu vreo suta de lei. Cu aceeasi falsa amabilitate impersonala mi se comunica faptul ca va trebui sa platesc pretul de la momentul achizitionarii telefonului, lucru care mi-a starnit nemultumirea si am lansat o sesizare in sensul acesta.
Eu cred ca asta e bataie de joc. Tu ce parere ai?
Salut
Aceeasi problema o am si eu. Am lansat miercuri comanda pentru un Samsung Galaxy Note 3 la pretul 2226 si un avans de 445. Vineri am primit mail de la ei ca nu este in stoc si ca in cursul acestei saptamani voi fi contactat si ma voi putea duce sa ridic aparatul. Dupa ce am vazut link ul si am intrat pe el, am intrat si eu pe site-ul RDS sa vad daca este adevarat. Pretul telefonului a ajuns la 2386 si un avans de 600. Chiar sunt curios de pretul de achizitionare al telefonului cand va ajuge. Am o poza salvata prin calculator, desi nu stiu daca ma va ajuta cu ceva. Sunt obligat sa iau telefonul daca este la noul pret?
Vreau in primul rand sa fac o mica corectare (eroarea imi apartine) si o completare in acelasi timp: comanda am lansat-o pe 7 Iunie 2014 data la care am primit de la RCS-RDS un email de confirmare de primire a comenzii si in care, printre altele, mi s-a spus “In maxim 2 zile lucratoare va vom anunta cind va fi disponibil echipamentul comandat de dvs.”
Pe 10 Iunie 2014 am primit, intr-adevar, inca un emaili in care imi spuneau ca telefonul comandat nu este dinsponibil in punctul de lucru comandat si ca “revenim in 5 zile pentru confirmarea disponibilitatii echipamentului”. Deci in niciun caz nu mi-au spus, asa cum au afirmat initial, când va fi telefonul disponibil.
De precizat ca, pentru o eroare mult mai mica a unui angajat al unei firme de telefonie mobila din Irlanda, cumnatul meu a primit gratuit un Galaxy Gear in plus fata de scuzele de rigoare. Dar aici e Romania si ma indoiesc ca macar sa primesc telefonul in conditiile stipulate la momentul comenzii.
E clar bataie de joc ceea ce se intampla! Ce atitudine credeti ca ar fi mai potrivita din partea mea in continuare?
Simplu: renunța la RCS-RDS!
@Sorin Trebuie facuti sa inteleaga ca nu sunt de capul lor. Eu la acest sens al atitudinii m-am referit :)
Prieteni, vad ca nu va invatati cu RCS RDS.
La ei ofertele sunt doar pe hartie. Nu vei primi niciodata telefonul din oferta pentru ca nu il vor avea niciodata pe stoc.
Acolo undeva jos este o steluta care ii “scoate” de la reclamatii inutile: in limita stocului disponibil. este de ajuns sa faca dovada la OPC ca au avut un singur termimal pe stoc si gata.
Eu de la RCS mi-am luat stick de net cu interventii, decodor HD cu interventii. Prin vizitele mele la sediile lor am dat peste oameni care asteptau telefoanele alea CDMA de 6 luni… acum cand nu mai intereseaza pe nimeni au stocuri intregi si zac prin sediile lor. au oferte la televiziunea prin satelit dar nu mai au echipamente disponibile de peste 1 an.
Cautati pe net si vedeti cate amenzi si-au luat de la OPC pt diferite motive. Rezultatul? ZERO!
Trebuie sa intelegeti ca ofertele RCS sunt doar marketing ieftin.
Astept cu interes o poza cu telefonul achizitionat de la RCS… :)))
Cred ca nu este abonat sa nu fi avut probleme cu ei.
Am asteptat 1 an de zile pentru un decodor HD, sunam din 2 in 2 saptamani si primeam acelasi raspuns : “2 secunde sa verific stocul, 1…2… ne pare rau, dar nu avem niciunul disponibil. Va mai putem ajuta cu ceva?” Scandal peste scandal, reclamatii …. atatia nervi pentru NIMIC.
Singurul meu noroc a fost ca dupa 1 an de zile au aparut aceste carduri minunate CI.
@Marius Mocanu : imi pare rau pentru tine. Nu stiu ce sanse ai daca vei merge mai departe cu acest caz sau daca se merita, dar nu pot sa spun decat ca sunt niste NESIMTITI.
Mult succes!
Salut!
In primul rand, RDS nu are licenta pt. CDMA.
In al doilea rand, n-as cumpara terminale de la RDS nici picat cu ceara. @Marius, n-ai ce sa le faci mare lucru. Poti sa renunti la relatia comerciala si cam atat. Dar nu-i mare paguba pentru ei. Mai bine canalizeaza-ti energia in lucruri/activitati ceva mai folositoare/placute.
Iar ca PS – raporturile ca persoana juridica cu RDS sunt de vis. Sper sa nu-i deochi cu aceasta ocazie.
Cu respect,
Cunosc trecutul RCS-RDS referitor la aspectul echipamente, doar ca, de data aceasta, ei vin cu o oferta de telefoane si spre deosebire de echipamente, nu au livrat niciunul. Intre timp, cu tupeu ordinar, schimba preturile din oferta, cunoscand ca sunt deja comenzi lansate iar ceea ce este mai rau este sa imi livreze un terminal la alt pret decat cel comandat de mine.
Nu le iau apararea, dar chestiunea cu echipamentele este cu totul altceva: au livrat un numar destul de consistent, decodoare HD spre exemplu, dupa care stocul a fost epuizat si au ales sa nu mai aduca. Ulterior au schimbat modelul de decodor si au introdus CI cardurile. iar acum au pe stoc o gramada.
@George Pai atunci imi fac firma :))
nu prea am avut probleme cu ei vizavi de echipamente insa ia sfatul de a renunta la telefon de bun…imagineaza-ti ca lupti o luna-doua de zile sa-l capeti si dintr-un oarecare motiv tehnic, o sa ai nevoie de activarea garantiei…sa vezi atunci cum o sa-ti musti mainile ca ti-a trebuit telefon de la RDS…ai atat de multe alte variante in jur incat eu zic sa nu te bucuri la un milion doua acolo..
E adevarat cam tot ce se spune despre ei.As dori unele pareri despre prospetele lor abonamente la Nelimitat.
Eu de curand am luat 2 abonamente la 5 euro( sunt abonat si la cablu, net) si pana acum nu am avut deloc probleme cu semnalul sau cu apelurile, ba mai mult sunt momentan si in roaming si de asemenea nu am avut probleme.Costurile , deocamdata sunt incomparabil mai mici fata de ceilalti operatori dar sunt la inceput si sper sa nu apara probleme pe parcurs.
Voi, care aveti cumva sau ati avut cumva probleme in acest sens?
Multumesc celor care impartasesc
@b deja iau in calcul sa renunt la telefonul d ela ei, nu inainte de a-i sacai putin. Totusi, la ce te referi prin activarea garantiei?
@Doru In Constanta, cel putin, semnalul e praf; degeaba se lauda ei cu romanigul national. In urma cu cativa ani semnalul era muuult mai bun si ma gandesc la doua variante: ori s-au inmultit numarul de utilizatori pe acelasi numar de celule, ori au renuntat intre timp la o parte din celule.
Sunt vestiti pentru dezorganizare cand vine vorba de echipamente, respectare de termeni, etc.
Pe partea de voce insa, am un abonament de 2 euro, cu 200 min nationale si 3 gb de net si e foarte bine, cu mult mai bine decat oricare oferta a oricarui alt operator de voce. Insa repet, FARA terminale sau alte echipamente de la ei
Pe de alta parte, prosteala pe care ti’o dau cei de la orange de ex: cum ca (auzi!) nu o sa mearga telefonul cu cartela RDS, ba ca nu ai semnal, ba ca netul e prost, etc, nu sunt decat puerile contraargumente la o oferta pe care ei nu o pot egala deocamdata.
In Timisoara semnalul RDS e f bun, pe localitati imi intra semnal roaming(fara costuri suplimentare, deci ok)
@Tudor: probabil ca nu te pot obliga.
Am revenit astazi cu un apel la relatii clienti si, asa cum ma asteptam, am fost informat ca cei care au lansat comenzi pana pe data de 12.06.2014 (cand probabil au schimbat ei oferta) vor beneficia de terminalele comandate la preturile din oferta veche.
Una peste alta si-au revenit, s-au hotarat si vor proceda asa cum este corect fata de clienti.
Ramane de vazut cand vor sosi aceste terminale pe stoc.
@Marius: si care este pretul unui 5s si ce oferta de abonament este (pret, durata…)?
Pretul lui nu este chiar mic, ceea ce consider eu avantajos e faptul ca il pot lua in rate pe un an de zile. Pretul este 2950 RON.
Cat despre abonament, este acela de 5 EUR/luna (Optim Nelimitat) cu apeluri nelimitat in orice retea fixa si mobila Romania, Europa si alte cateva tari, plus net nelimitat, trafic ok pana la 5GB.
Abonamentul este facut pe doi ani deja si nu (prea) are legatura cu terminalul.
@Marius: daca nu ma insel, il gasesti pe net deja cu 2700 lei. E adevarat ca nu e in rate, dar asta mi se pare ca e un pic cam mare. Abonamentul de 5 euro e ok.
A primit cineva telefonul ?
A venit telefonul!! Adica, avand in vedere ca la emag era promotie la aproximativ acelasi pret cu cel din oferta DIGI, am anulat comanda (si asa cu lipsa stoc) si l-am luat de la emag. Pana vin stocurile la DIGI, in magazine e posibil sa scada sub pretul ofertei lor…
Din pacate si eu sunt in aceiasi situatie, pe 16 Iulie 2014, am facut comanda la un Iphone 5S care nici pana acum nu a venit, saptamanal ma duc la sediu si mi se spune “reveniti saptamana viitoare” chiar nu stiu ce sa fac, poate cineva sa ma ajute si sa-mi spuna daca pot renunta la contract avand in vedere ca telefonul solicitat nu a venit nici pana acum?