publicitate non-creativa

primesc un mail de la raluca dobre (grafitti BBDO) despre campania lor cu rolex awards.

Buna Adrian,

Iti scriu de la agentia de PR din  cadrul agentiei de publicitate Graffiti BBDO. Citindu-ti blogul, m-am gandit ca  s-ar putea sa fie de interes pentru tine sa stii despre programul de premiere  organizat de Rolex (unul din brandurile pentru care lucram noi) […]

ca orice om normal (sau poate ca nu toti fac asa) o googl-esc pa raluca dobre sa vad care e treaba. si dau de un post al lui catastif care (surpriza!) scrie, tot azi, despre acelasi lucru. citesc textul lui de 2 ori, apoi il compar cu mailu meu si vad ca e identic. evident raluca citea de data asta blogul lui catalin. 

acu nush… sa fiu bucuros ca am fost ales printre bloggerii care au primit mailu de la fata, sau sa ma supar ca un "creativ" nu vrea sa schimbe personalizeze mai mult un text de mail atunci cind il trimite cuiva?

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*