Compania Națională Poșta Română a depus în Sistemul Electronic de Achizții Publice (SEAP) procedura de consultare publică pentru achiziția asistenței tehnice necesare transformării digitale a fluxurilor operaționale și administrative ale Poștei Române.
Procedura internațională este adresată tuturor companiilor din industriile de tehnologie și alte domenii relevante, cu scopul identificării celor mai bune soluții pentru transformarea digitală a fluxurilor operaționale și administrative ale Poștei Române, care să asigure clienților și beneficiarilor o administrare facilă și eficientă în sistem digital.
În conformitate cu prevederile Legii 99/2016, procedura se va desfășura după următorul calendar:
- 28 mai – 11 iunie 2021 – înscrierea tuturor companiilor naționale și internaționale care oferă servicii de asistență tehnică, cu expertiză și experiență în domeniul specific serviciilor poștale, prin depunerea Declarațiilor de Intenție la adresa de e-mail licitatii@posta-romana.ro;
- 14 iunie 2021, ora 12.00 – conferință online privind transformarea digitală a Companiei Naționale Poșta Română S.A., prin accesarea link-ului https://cnpr.webex.com/meet/conferintacnpr1;
- 28 iunie – 9 iulie 2021 – dezbateri individuale online cu reprezentanții companiilor înscrise în procedură;
- 21 iulie – publicarea raportului final de consultare publică.
După finalizarea consultării publice, Poșta Română va realiza procedurile de achiziție publică în baza caietelor de sarcini revizuite prin consultare, în vederea selecționării celor mai bune oferte tehnico-economice.
Pe de o parte, procedura de consultare publică are scopul de a cunoaște și analiza cerințele și capacitatea pieței de furnizare de servicii de asistență tehnică (consultanți cu expertiză și experiență în domeniul specific serviciilor poștale – logistică poștală, servicii financiare etc.), atât ca perspectivă asupra pieței românești, cât și din experiența internațională (țări avansate în domeniul digitalizării). Pe de altă parte, scopul consultării publice este de a formula elementele necesare unui caiet de sarcini, perfect adaptat acestui tip de asistență tehnică, din care să rezulte în mod transparent și competitiv cele mai bune oferte.
Compania Națională Poșta Română a contractat din piața bancară comercială, de la EximBank, o finanțare în valoare de 200 de milioane lei, care asigură societății fondurile necesare demarării unuia dintre cele mai ample programe de investiții în modernizare și digitalizare din ultimii 40 de ani. Din acest credit a fost alocată, pentru moment, prin PMAI, o sumă de 89,101,953.7 milioane lei pentru implementarea celor trei componente de digitalizare (Implementare sistem informatic integrat, Sistem informatic de gestiune (ERP), inclusiv DMS, echipamente și comunicații).
Poșta Română, în calitate de autoritate contractantă, pune la dispoziția publicului toate informațiile referitoare la aplicarea procedurii de atribuire și asigură, astfel, condițiile pentru concurență reală, indiferent de naționalitatea operatorilor economici. În vederea unei comunicări transparente și eficiente cu toți operatorii economici interesați, compania va aloca o secțiune specială, dedicată acestei proceduri, pe site-ul www.posta-romana.ro.
„După un an și șase luni de când echipa pe care o coordonez a început definirea și implementarea proceselor de reformă structurală a Poștei Române, stabilizarea financiară a acesteia ca o companie constant profitabilă, fără datorii și cu un buget echilibrat între consum și dezvoltare, prin începerea proceselor de îmbunătățire a condițiilor de muncă pentru cei peste 25.058 de angajați și prin lansarea în consultare publică a transformării digitale a Poștei Române, se pun bazele celui mai amplu proces de modernizare și aducere a companiei la realitățile și viitorului pieței. Odată cu transformarea digitală a proceselor de business, de corespondență, curierat, servicii financiare, etc., Poșta Română va putea să își întărească și consolideze poziția în piață, dar și să participe activ, ca în întreaga sa istorie, la vaste transformări sociale, așa cum au fost inițiate cele de incluziune financiară și alfabetizare digitală a populației României din zona rurală și mic urbană, la care, ca vehicul, Poșta Română s-a angajat deplin prin această transformare a ei însăși”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.
„Invităm toți operatorii specializați din piață, care pot oferi asistența tehnică necesară transformării digitale a fluxurilor operaționale și administrative ale Poștei Române, să se înscrie la procedura de consultare publică”, au mai transmis reprezentanții companiei.
Procedura de consultare internațională se va realiza prin intermediul platformei SEAP, numărul anunțului fiind MC1015236. Declarațiile de Intenție se depun la adresa de e-mail licitatii@posta-romana.ro.
Be the first to comment