Pluriva şi-a majorat cu peste 44% veniturile înregistrate în 2022 faţă de 2019

Georgian Roşu. FOTO Peitho PR

Pluriva, compania românească de dezvoltare de soft ERP, a terminat anul 2022 cu o cifră de afaceri în valoare de 10,9 milioane lei, în creștere cu 31% faţă de 2021 unde a obţinut afaceri de 8,3 milioane lei şi o majorare de peste 44% a veniturilor din 2022 faţă de anul 2019.

Nevoia de aliniere la context, trendurile economiei dar şi lipsa de soft skills a resursei umane au atras după sine o nevoie acută de digitalizare a proceselor din companii, fapt care a însemnat o mai mare deschidere a clienţilor din portofoliul existent Pluriva către a accesa servicii de digitalizare, consolidarea afacerii în online dar şi de automatizarea fluxurilor, folosind un sistem ERP. Firmele care aveau în plan o perioadă de 3 – 5 ani să îşi implementeze un sistem ERP au decis să beneficieze mai repede de funcţionalităţile de organizare şi de control obţinute prin aceste soluţii.

„Anul 2022 a fost un an foarte bun financiar, unde compania a crescut de la 7,5 milioane lei cât a obţinut în 2019, la peste 10,9 milioane de lei în 2022, reuşind să aibă venituri cumulate de aproape 27 milioane de lei în anii pandemiei, înregistrând o creştere accelerată de 22% în anii 2020 – 2022 faţă de cei trei ani anteriori 2017 – 2019”, declară Georgian Roşu, General Manager, Pluriva.

Totodată, reprezentanţii companiei menţionează faptul că principalul serviciu, aplicaţia integrată de gestiune a afacerii Pluriva ERP a ajuns la maturizare, fapt care a ajutat la obţinerea performanţei de business din ultimii patru ani financiari. Începând cu anul 2020, specialiştii companiei româneşti au implementat în aplicaţie, şomajul tehnic, reglementările privind telemunca, modificări legislative survenite pe fondul pandemiei. În acelaşi timp, compania a pregătit din timp funcţionalităţile necesare pentru a acoperi noile modificări fiscale, de tipul programelor eFactura, eTransport și SAF-T, pentru a veni cu soluţii în sprijinul companiilor.

Principalele domenii de activitate de unde provin clienţii Pluriva, atraşi în portofoliu în ultimii 3 ani predomină firmele ce desfășoară activitate complexă: fie distribuție de echipamente și consumabile și service, fie producție și distribuție, fie vânzare pe mai multe canale online și offline. Analizând noile proiecte din 2020-2022 din punctul de vedere al verticalelor de afaceri din care provin clienții, se detașează următoarele domenii: farma, medical, FMCG, imobiliare, servicii de marketing și financiare.

Maturitatea produsului Pluriva ERP a adus implementări și în domenii foarte inovatoare, cum ar fi serviciile de finanțare crowdfunding, energie regenerabilă și electronică și telecomunicații.

Despre Pluriva

Pluriva este o companie românească de dezvoltare de software, fondată în anul 1998 de către antreprenori români şi a început activitatea cu doar trei persoane care se ocupau de dezvoltarea aplicaţiei şi de implementarea ei, un program software de contabilitate şi gestiune dedicat depozitelor. Depozitele din România au fost printre primii clienţi ai companiei prin implementarea unui soft care să îi ajute în organizarea activităţii.

În prezent, Pluriva are 47 de angajaţi, în biroul din Bucureşti, localizat în Business Center din str. Preciziei, nr. 1 unde dezvoltă şi implementează software ERP pentru aproximativ 1.500 de clienţi din domenii diverse. În portofoliul Pluriva, regăsim companii precum Dobrogea Grup, Lensa, OTI Group, Jerry’s Pizza, TipTop, Meli Melo, Zipper, Savini Due, Hofigal, Agropan, Sartorom, Fresenius România, Global Technical Services, Euromedia sau Unior Tepid.

Pluriva continuă şi anul acesta să fie Partenerul pentru Inovaţie al Concursului Ecvestru Karpatia Horse Show 2024, un parteneriat cu tradiţie pentru companie, început cu ani în urmă.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*