Piața de fashion online din România va depăși pragul de 1 miliard de dolari până la finalul anului 2021

Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România.

PayU, a lansat raportul intitulat „The Next Frontier: cele mai promițătoare piețe pentru liderii emergenți ai comerțului electronic în 2021 și nu numai”, care prezintă creșterile fără precedent   ale achizițiilor online pentru piețele cu o creștere accelerată, trecute adesea cu vederea înainte de 2020, în favoarea unor piețe occidentale, tradiționale.

Raportul, realizat de PayU, analizează cheltuielile efectuate de consumatori în mediul online în  19 țări, de pe cinci continente, pentru patru sectoare de comerț electronic unde s-au inregistrat cele mai rapide creșteri: frumusețe și cosmetice, produse digitale, modă și galanterie și educație.

”Nu a fost niciodată un moment mai bun pentru a activa în comerțul online. O serie de factori, precum trecerea accelerată la cumpărăturile online, rata crescută de penetrare a dispozitivelor mobile, nivelul crescut de acces la internet și incluziunea financiară în creștere, determină consumatorii să cumpere online, în timp ce noile reglementări și inovații sporesc, în continuare, securitatea plăților pentru consumatori. Acest context oferă o oportunitate de creștere fără precedent a comerțului online pentru comercianții din întreaga lume. O mare parte din această oportunitate se află și în regiunile geografice în care operăm,” a declart Mario Shiliashki, CEO, PayU Global Payments.

Despre piața din România

Într-o perioadă în care pandemia de COVID-19 a produs întreruperi importante în activitățile economice, comerțul online a susținut vânzările pentru comercianți și le-a oferit consumatorilor o  importantă alternativă pentru a-și procura produsele esențiale vieții de zi cu zi.

In acest context, al pandemiei de COVID 19, pentru mai multe piețe, schimbarea guvernamentală concentrată către o mai mare digitalizare a economiei reprezintă un real ajutor, mai ales că unul dintre pilonii cheie ai acestui moment este comerțul online.

De asemenea, în ultimele luni, cumpărătorii români au avut ocazia să experimenteze din ce în ce mai mult, cât de simplu, rapid și sigur este să achiziționeze online, iar pentru anumite verticale s-a putut observa o creștere considerabil mai mare decât în anii precedenți.

„Ne așteptăm ca până la finele lui 2021 bugetul pentru cumpărăturile online în categoria fashion să crească cu 75%, trecând pentru prima dată de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o creștere anuală de 10% în perioada 2021 – 2025, ajungând astfel la un volum de piață de 1,6 miliarde de dolari până la finalul anului 2025”, a completat Elena Gheorghe, Country Manager, PayU România

Pe lângă simplitate și siguranța plății online, cumpărătorii români beneficiază și de opțiuni special dezvoltate pentru o experiență cât mai plăcută. Două dintre opțiunile pe care le oferă liderul plăților online celor care achită prin intermediul platformei sale sunt:

Plata printr-un singur click, „Pay by click” – opțiunea prin care clientul nu trebuie sa își mai introducă datele de card și poate efectua plata doar cu un singur click. La finele anului trecut, tranzacțiile plătite cu această opțiune au ajuns să reprezinte 38% din totalul plăților efectuate cu cardul.

Opțiunea de Instant Money Back, prin intermediul căreia clientul primește banii în maxim 30 de minute de la momentul confirmării returului, un beneficiu unic în Europa, oferit de PayU în România împreună cu partenerii săi.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația boio.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe boio.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*